Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Klečková, Gabriela | |
dc.contributor.author | Hrochová, Lenka | |
dc.date.accepted | 2012-08-27 | |
dc.date.accessioned | 2013-06-19T07:03:05Z | |
dc.date.available | 2010-12-03 | cs |
dc.date.available | 2013-06-19T07:03:05Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-06-29 | |
dc.identifier | 43399 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/5876 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce vysvětluje čtenářovi pojmy autonomie studentů a jazyková dovednost společně s jejich principy a souvisejícím termíny. Tento teoretický základ by měl sloužit jako východisko pro následující praktickou studii vztahu mezi těmito dvěma pojmy prostřednictvím srovnávání struktury, trvání a frekvence studentských mimoškolních aktivit oproti jejich školní známce a sebehodnocení jejich vlastní jazykové dovednosti. Výzkum zahrnutý v této práci je prováděn pomocí dotazníku a sesbíraná data jsou analyzovány jak odděleně, tak ve vzájemných vztazích. Na závěr jsou projednávány možné důsledky nalezených vztahů a struktur na výuku. | cs |
dc.format | 115 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=43399 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | autonomie studenta | cs |
dc.subject | jazyková dovednost | cs |
dc.subject | mimoškolní aktivity | cs |
dc.subject | školní úspěšnost | cs |
dc.title | Rozvoj autonomie studentů | cs |
dc.title.alternative | Relationship between Learner Autonomy and Language Proficiency | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra anglického jazyka | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis explains the concepts of learner autonomy and language proficiency, along with their principles and related terms. The theoretical background is intended to serve as a basis for the subsequent practical investigation of the relationship between these two concepts by the means of comparison of students? structure, duration and frequency of English related of out-of-class activities against their school grade and self-assessment of their own language proficiency. The research included in this thesis is conducted through the use of a questionnaire and the gathered data are analyzed both separately and in mutual relationships. Comments are provided on individual items and their relationships. Finally, the potential impact of the detected connections and patterns on teaching is discussed. | en |
dc.subject.translated | learner autonomy | en |
dc.subject.translated | language proficiency | en |
dc.subject.translated | out-of-class activities | en |
dc.subject.translated | school success | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace - Lenka Hrochova.pdf | Plný text práce | 373,23 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hrochova V.pdf | Posudek vedoucího práce | 95,14 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hrochova O.pdf | Posudek oponenta práce | 97,27 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hrochova.pdf | Průběh obhajoby práce | 37,78 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/5876
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.