Název: A method for obtaining the tesseract by unraveling the 4D hypercube
Autoři: Ramírez, Antonio Aquilera
Aguila, Ricardo Peréz
Citace zdrojového dokumentu: Journal of WSCG. 2002, vol. 10, no. 1-2, p. 1-8.
Datum vydání: 2002
Nakladatel: UNION Agency
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://wscg.zcu.cz/wscg2002/Papers_2002/E37.pdf
http://hdl.handle.net/11025/5926
ISSN: 1213-6972 (print)
1213-6980 (CD-ROM)
1213-6964 (online)
Klíčová slova: 4D modelování;4D animace;počítačová geometrie
Klíčová slova v dalším jazyce: 4D modeling;4D animation;computational geometry
Abstrakt: This article presents a method for unraveling the hypercube and obtaining the 3D-cross (tesseract) that corresponds to the hyper-flattening of its boundary. The hypercube can be raveled back using the method in an inverse way. Also a method for visualizing the processes is presented. The transformations to apply include rotations around a plane (characteristic of the 4D space). All these processes can be viewed using a computer animation system.
Práva: © UNION Agency
Vyskytuje se v kolekcích:Volume 10, number 1-2 (2002)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
E37.pdfPlný text337,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5926

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.