Název: | Real-time animation of underbrush |
Autoři: | Endo, Luis Carlos Yano Morimoto, Carlos Hitoshi Fabris, Antonio Elias |
Citace zdrojového dokumentu: | WSCG ’2003: Short papers: The 11-th International Conference in Central Europe on Computer Graphics, Visualization and Computer Vision 2003, 3.-7, p. 41-48. |
Datum vydání: | 2003 |
Nakladatel: | UNION Agency |
Typ dokumentu: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | http://wscg.zcu.cz/wscg2003/Papers_2003/J17.pdf http://hdl.handle.net/11025/6162 |
ISBN: | 80-903100-1-X |
Klíčová slova: | real-time animace;porost;real-time vykreslování |
Klíčová slova v dalším jazyce: | real-time animation;underbrush;real-time rendering |
Abstrakt: | Modeling natural phenomena is a problem that has been studied for a long time in Computer Graphics. A problem that currently arises is how to render and animate realistically natural phenomena in real-time. This paper presents a technique to model underbrush with fast and realistic animation. Pre-computations and a simplified physically based model were developed to achieve the work’s proposal. |
Práva: | © UNION Agency |
Vyskytuje se v kolekcích: | WSCG '2003: Short papers |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
J17.pdf | Plný text | 843,99 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/6162
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.