Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHofman, Jiří
dc.contributor.authorŠumlovová, Petra
dc.contributor.refereeSingerová, Jitka
dc.date.accepted2013-06-04
dc.date.accessioned2014-02-06T12:28:07Z-
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:28:07Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier53328
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7237
dc.description.abstractBakalářská práce vychází z dlouholeté osobní zkušenosti autorky s oborem cestovního ruchu. V úvodu práce je představena vybraná cestovní kancelář Exim Tours a analyzovány výsledky hospodaření za uplynulé tři roky. Tato společnost byla vybrána na základě dominantního postavení na trhu nejen z pohledu objemu prodeje a vykázaného zisku, ale hlavně kvůli svému prvenství v oblasti marketingových aktivit. Druhá část práce obsahuje stručný teoretický základ zahrnující definici ?4P? a marketingu na internetu. Důležitou část tvoří analýza a zhodnocení jednotlivých marketingových aktivit společnosti Exim Tours. Tato kapitola byla vypracována na základě skutečných dat firmy, které byl ochotný poskytnout marketingový ředitel CK Exim Tours Ing. Zíma. Práce je zakončena návrhem marketingových inovací, které pomohou společnosti k upevnění postavení na trhu a k prohloubení vztahů se stávajícími zákazníky.cs
dc.format60 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=53328-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectcestovní kancelářcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectosobní přístupcs
dc.subjectprovizní prodejcs
dc.titleZhodnocení marketingových aktivit vybrané cestovní kancelářecs
dc.title.alternativeEvaluation of marketing strategies of a chosen travel agencyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra financí a účetnictvícs
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is based on the author´s long-term personal experience with tourist industry. The introduction describes Exim Tours travel agency and analyses its business outcome for the past three years. This travel agency was chosen for its prominent position on the market, not only for its sales volume and profits but also and most importantly, for its leading position in the field of marketing activities. The second part of the thesis contains a short theoretical description including ?4P? definition and internet marketing. Analysis and evaluation of single marketing activities of Exim Tours makes and important part of the thesis. This chapter was written on the basis of real data that was willingly provided by the company´s marketing manager Mr. Zíma. The thesis is closed by a suggestion of marketing innovations that can help the travel agency secure its position on the market and deepen relationship with its existing clients.en
dc.subject.translatedtravel agencyen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedpersonal approachen
dc.subject.translatedcommission salesen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Sumlovova.pdfPlný text práce2,07 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sumlovova v.pdfPosudek vedoucího práce256,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sumlovova o.pdfPosudek oponenta práce275,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sumlovova ob.pdfPrůběh obhajoby práce265,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7237

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.