Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Horová, Helena | |
dc.contributor.author | Haplová, Tereza | |
dc.contributor.referee | Fenclová, Marie | |
dc.date.accepted | 2013-09-04 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T12:31:44Z | |
dc.date.available | 2010-03-22 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T12:31:44Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-07-31 | |
dc.identifier | 56957 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/7532 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá možností využití znalosti anglického jazyka při výuce francouzštiny jako druhého cizího jazyka na českých školách. Práce je rozdělena na dvě části ; v první, teoretické části, je popsána jayková situace v Evropě, v České republice a na českých základních školách (nebo nižších stupních gymnázií) a jsou zde popsány jazykové jevy (ať v mateřském či prvním cizím jazykce), které ovlivňují studenta a mohou být výhodou nebo naopak nevýhodou při učení se dalšímu cizímu jazyku. V druhé, praktické části, jsem se zabývala tvorbou doplňujících materiálů do hodin francouzštiny, které berou v potaz znalosti angličtiny u studentů a využívají je k výuce francouzštiny novým způsobem. | cs |
dc.format | 119 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fr | fr |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | angličtina | cs |
dc.subject | francouzština | cs |
dc.subject | první cizí jazyk | cs |
dc.subject | druhý cizí jazyk | cs |
dc.subject | FLE | cs |
dc.subject | Česká republika | cs |
dc.subject | doplňková cvičení | cs |
dc.title | Využití znalosti anglického jazyka ve výuce francouzštiny jako druhého cizího jazyka | cs |
dc.title.alternative | Application of knowledge of English in teaching of French as the second foreign language | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická | cs |
dc.description.department | Katedra románských jazyků | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with the possibility of utilization of English language in teaching French as the second foreign language at Czech schools. The thesis is divided into two parts; in the firt one, the theoretical part, there is a description of a language sitation in Europe, in the Czech Republic and at Czech primary/elementary schools (or lower levels of grammar schools) and also a description of language phenomenons (both in mother language and in the first foreign language) that influence a student and that can be advatnages or disadvantages during learning another foreign language. In the second, practical part, I dealt with creation of suppementary materials for French lessons which consider students' knowledge of English and which employ them for French teaching in a new way. | en |
dc.subject.translated | english | en |
dc.subject.translated | french | en |
dc.subject.translated | first foreign language | en |
dc.subject.translated | second foreign language | en |
dc.subject.translated | FLE | en |
dc.subject.translated | Czech republic | en |
dc.subject.translated | supplementary exercices | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KRO) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova_prace_Tereza_Haplova_2013.pdf | Plný text práce | 5,39 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Haplova_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 568,15 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent Haplova.pdf | Posudek oponenta práce | 525,03 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba Haplova.pdf | Průběh obhajoby práce | 284,69 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/7532
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.