Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHorová, Helena
dc.contributor.authorHaplová, Tereza
dc.contributor.refereeFenclová, Marie
dc.date.accepted2013-09-04
dc.date.accessioned2014-02-06T12:31:44Z
dc.date.available2010-03-22cs
dc.date.available2014-02-06T12:31:44Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-07-31
dc.identifier56957
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7532
dc.description.abstractTato práce se zabývá možností využití znalosti anglického jazyka při výuce francouzštiny jako druhého cizího jazyka na českých školách. Práce je rozdělena na dvě části ; v první, teoretické části, je popsána jayková situace v Evropě, v České republice a na českých základních školách (nebo nižších stupních gymnázií) a jsou zde popsány jazykové jevy (ať v mateřském či prvním cizím jazykce), které ovlivňují studenta a mohou být výhodou nebo naopak nevýhodou při učení se dalšímu cizímu jazyku. V druhé, praktické části, jsem se zabývala tvorbou doplňujících materiálů do hodin francouzštiny, které berou v potaz znalosti angličtiny u studentů a využívají je k výuce francouzštiny novým způsobem.cs
dc.format119 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofrfr
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectangličtinacs
dc.subjectfrancouzštinacs
dc.subjectprvní cizí jazykcs
dc.subjectdruhý cizí jazykcs
dc.subjectFLEcs
dc.subjectČeská republikacs
dc.subjectdoplňková cvičenícs
dc.titleVyužití znalosti anglického jazyka ve výuce francouzštiny jako druhého cizího jazykacs
dc.title.alternativeApplication of knowledge of English in teaching of French as the second foreign languageen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.description.departmentKatedra románských jazykůcs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the possibility of utilization of English language in teaching French as the second foreign language at Czech schools. The thesis is divided into two parts; in the firt one, the theoretical part, there is a description of a language sitation in Europe, in the Czech Republic and at Czech primary/elementary schools (or lower levels of grammar schools) and also a description of language phenomenons (both in mother language and in the first foreign language) that influence a student and that can be advatnages or disadvantages during learning another foreign language. In the second, practical part, I dealt with creation of suppementary materials for French lessons which consider students' knowledge of English and which employ them for French teaching in a new way.en
dc.subject.translatedenglishen
dc.subject.translatedfrenchen
dc.subject.translatedfirst foreign languageen
dc.subject.translatedsecond foreign languageen
dc.subject.translatedFLEen
dc.subject.translatedCzech republicen
dc.subject.translatedsupplementary exercicesen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KRO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova_prace_Tereza_Haplova_2013.pdfPlný text práce5,39 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Haplova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce568,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent Haplova.pdfPosudek oponenta práce525,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba Haplova.pdfPrůběh obhajoby práce284,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7532

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.