Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPařízková, Alena
dc.contributor.authorSchovánková, Veronika
dc.contributor.refereeMata, Lucie
dc.date.accepted2013-06-05
dc.date.accessioned2014-02-06T12:34:43Z
dc.date.available2012-05-10cs
dc.date.available2014-02-06T12:34:43Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier50965
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7797
dc.description.abstractVe své bakalářské práci jsem se zaměřila na to, jak mladí lidé rozumějí vlivům působících na jejich spotřebu oblečení, obuvi či kabelek. Dalším cílem bylo zjistit, zda hodnotí ostatní na základě statusových symbolů. Tato práce byla založena na kvalitativním výzkumu. Data pro tento výzkum byla sbírána pomocí polostrukturovaných rozhovorů s deseti participanty, kteří byli tvořeni stejným počtem žen a mužů. Tito participanti jsou ve věku 22-32 let a jsou členy tzv. "generace Y".cs
dc.format53 s. (74 350 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectspotřebacs
dc.subjectstatuscs
dc.subjectstatusový symbolcs
dc.subjectoblečenícs
dc.subjectobuvcs
dc.subjectkabelkycs
dc.subjectmódacs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectmladí lidécs
dc.subjectgenerace Ycs
dc.titleSpotřeba jako statusový symbolcs
dc.title.alternativeConsumption as a Status Symbolen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.description.departmentKatedra sociologiecs
dc.thesis.degree-programSociologiecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedIn my thesis I would like to explain how young people understand the influences acting on their consumption of clothing, footwear or handbags. Another aim was to ascertain whether they judge others on the basis of status symbols. This thesis was based on qualitative research. Data for this research was gathered with the aid of semi-structured interviews with ten participants with the same number of men and women. These participants are aged 22-32 and are members of the so-called "generation Y".en
dc.subject.translatedconsumptionen
dc.subject.translatedstatusen
dc.subject.translatedstatus symbolen
dc.subject.translatedclothingen
dc.subject.translatedfootwearen
dc.subject.translatedhandbagsen
dc.subject.translatedfashionen
dc.subject.translatedbranden
dc.subject.translatedyoung peopleen
dc.subject.translatedgeneration Yen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KSS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Schovankova_BP_2013.pdfPlný text práce239,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Schovankova_VED.pdfPosudek vedoucího práce102,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Schovankova_posudek_OP.pdfPosudek oponenta práce49,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Schovankova.JPGPrůběh obhajoby práce232,54 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7797

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.