Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHořejší, Petr
dc.contributor.advisorPolcar, Jiří
dc.contributor.authorKlečanský, Petr
dc.contributor.refereeKopeček, Pavel
dc.date.accepted2013-08-22
dc.date.accessioned2014-02-06T12:40:10Z-
dc.date.available2012-09-24cs
dc.date.available2014-02-06T12:40:10Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-06-28
dc.identifier54365
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/8335
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je popsat tvorbu choreografických scén v SW Face Poser, který je součástí balíčku Source SDK, a implementovat virtuální postavy do existujícího virtuálního výrobního prostředí. Vytvořené návody rozšiřují výukové podklady kurzu KPV/DPVR - digitální podnik a virtuální realita.cs
dc.format54 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=54365-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdigitální továrnacs
dc.subjectskeletální animacecs
dc.subjectvirtual humancs
dc.subjectSource SDKcs
dc.subjectValve Face Posercs
dc.subjectValve Hammer Editorcs
dc.titleMožnosti aplikace virtuálních lidí ve vybraném nástrojics
dc.title.alternativeApplication possibilities of virtual humans in selected toolen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojnícs
dc.description.departmentKatedra průmyslového inženýrství a managementucs
dc.thesis.degree-programStrojírenstvícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe goal of the bachelor's thesis is to describe the creation of choreographed scenes in SW Face Poser, which is the part of Source SDK package, and implement virtual characters to an existing virtual manufacturing environment. Created guides extend educational materials for course KPV / DPVR - Digital Factory and Virtual Reality.en
dc.subject.translateddigital factoryen
dc.subject.translatedskeletal animationen
dc.subject.translatedvirtual humanen
dc.subject.translatedSource SDKen
dc.subject.translatedValve Face Poseren
dc.subject.translatedValve Hammer Editoren
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bakalářská práce (KPV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Klecansky.pdfPlný text práce2,9 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hodnoceni_BP_Klecansky.pdfPosudek vedoucího práce479,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponentni_posudek_Klecansky.pdfPosudek oponenta práce1,09 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Obhajoba_BP Klecansky 001.pdfPrůběh obhajoby práce404,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/8335

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.