Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMorávek, Jan
dc.contributor.authorPetýrek, Jan
dc.contributor.refereeŽelezný, Miloš
dc.date.accepted2013-06-13
dc.date.accessioned2014-02-06T12:42:55Z
dc.date.available2012-09-30cs
dc.date.available2014-02-06T12:42:55Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier53226
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/8610
dc.description.abstractJedná se o zamrzlý virtuální ostrov, který je uprostřed oceánu, uprostřed ničeho. Ostrov lze obejít během krátké chvíle. Jsou po něm různě rozmístěné jeskyně, celkem je jich 6, a v každé z nich se nachází jeden z objektů, které vydávají zvuky o různých frekvencích binaurálních rytmů.Samotný ?pocit? a pobývání v čase tomto prostoru je účelem. V rámci nejbanálnějších činností, vždy nutně přicházejí na řadu otázky a nové souvislosti, které kromě díla samotného, mají především osvědčit naše hranice vnímání světa kolem nás, případně je posunout dále. Proces nazývám digitální meditací.cs
dc.format36 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectostrovcs
dc.subjectpocitcs
dc.subjectchladcs
dc.subjectrelaxacecs
dc.subjectmeditacecs
dc.subjectklidcs
dc.subjectsencs
dc.subjecttemnotacs
dc.subjectzimacs
dc.subjectfilosofiecs
dc.subjectvědomícs
dc.subjecthledánícs
dc.subjecthracs
dc.subjectuměnícs
dc.subjectdiskusecs
dc.titleMultimediální projektcs
dc.title.alternativeThe Islanden
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBcA.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Ústav umění a designucs
dc.description.departmentOddělení výtvarného uměnícs
dc.thesis.degree-programVýtvarná uměnícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe digital age is still uprising and the tendencies are changing our perception and this change is just getting too fast. In order to stay sane is necessary to find stable points from where we might start to explore this new ocean of unprocessed, raw information. This point can be found in this project. Icedalic virtual island in the middle the ocean, alone staring at the sea in the dark and waiting for information. I call it digital meditation.en
dc.subject.translatedislanden
dc.subject.translatedfeelingen
dc.subject.translatedcolden
dc.subject.translatedrelaxationen
dc.subject.translatedmeditationen
dc.subject.translatedcalmen
dc.subject.translatedsilenceen
dc.subject.translateddreamen
dc.subject.translateddarknessen
dc.subject.translatedwinteren
dc.subject.translatedphilosophyen
dc.subject.translatedconsciousnessen
dc.subject.translatedsearchingen
dc.subject.translatedgameen
dc.subject.translatedarten
dc.subject.translateddiscussionen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (UUD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Jan Petyrek_Ostrov_Hry_jako_medium_na_vzestupu.pdfPlný text práce2,12 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Petyrek_v.pdfPosudek vedoucího práce123,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Petyrek_o.pdfPosudek oponenta práce204,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Petyrek.pdfPrůběh obhajoby práce120,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/8610

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.