Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPodroužek, Ladislav
dc.contributor.authorMichl, Vladislav
dc.date.accepted2013-06-05
dc.date.accessioned2014-02-06T12:43:31Z
dc.date.available2007-12-07cs
dc.date.available2014-02-06T12:43:31Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-12
dc.identifier27371
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/8631
dc.description.abstractPředkládaná diplomová práce se zabývá využitím fenologického pojetí ve vyučování vzdělávací oblasti "Člověk a jeho svět". V části teoretické jsem analyzoval předměty o přírodě a společnosti na prvním stupni ZŠ a vymezil pojmy Rámcově vzdělávacího programu. V části praktické jsou rozpracována témata na základě fenologického pojetí, ukázky vycházek a projektů.cs
dc.format148 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectfenologiecs
dc.subjectfenologický přístupcs
dc.subjectprvoukacs
dc.subjectpřírodovědacs
dc.subjectvzdělávací oblast Člověk a jeho světcs
dc.subjectRámcový vzdělávací programcs
dc.subjectkompetencecs
dc.subjectprojektycs
dc.subjectvycházkycs
dc.subjectpracovní listycs
dc.titleFenologické pojetí vzdělávací oblasti "Člověk a jeho svět" a jeho využití ve vyučovánícs
dc.title.alternativePhenology, Phenological approach, natural science, educational area Humans and their World, the Framework Educational Programme for Basic Education, competencies, projects, ramble, worksheetsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra biologiecs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma theses deals with application of phenological approach in teaching of educational area "Humans and their World". In theoretical part subjects about nature and society at the lower primary school are analysed and terms from the Framework Educational Programme for Basic Education are defined. In practical part topics based on phenological approach, examples of rambles and projects are elaborated.en
dc.subject.translatedphenologyen
dc.subject.translatedphenological approachen
dc.subject.translatednatural scienceen
dc.subject.translatededucational area Humans and their worlden
dc.subject.translatedFramework educational programmeen
dc.subject.translatedcompetenciesen
dc.subject.translatedprojectsen
dc.subject.translatedrambleen
dc.subject.translatedworksheetsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KBI)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Fenologicke pojeti vzdeavaci oblasti Clovek a jeho svet a jeho vyuziti ve vyucovani.pdfPlný text práce4,24 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
MICHL_V.pdfPosudek vedoucího práce457,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
MICHL_O.pdfPosudek oponenta práce501,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
michl p.pdfPrůběh obhajoby práce156,39 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/8631

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.