Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Hurtová, Danuše | |
dc.contributor.author | Vacková, Eliška | |
dc.date.accepted | 2013-05-28 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T13:03:38Z | - |
dc.date.available | 2012-02-10 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T13:03:38Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-04-18 | |
dc.identifier | 49969 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/10563 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá zaváděním nové slovní zásoby pomocí příběhů v hodinách anglického jazyka na 1. stupni základní školy. Práce poskytuje základní informace o žákovi na prvním stupni ZŠ a popisuje specifika vyučování anglického jazyka s oporou o Rámcový vzdělávací program. Dále charakterizuje termín slovní zásoba, a blíže popisuje její první výukovou fázi ? prezentaci. V neposlední řadě vyzdvihuje význam užití příběhů ve výuce anglického jazyka. Praktická část blíže seznamuje se zvolenými metodami výzkumu, kterými v tomto případě byli experiment a dotazník. Výsledky jsou znázorněny pomocí grafů a opatřeny komentářem. | cs |
dc.format | 56 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=49969 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | Slovní zásoba | cs |
dc.subject | příběh | cs |
dc.subject | vyprávění | cs |
dc.subject | 1. stupeň základní školy | cs |
dc.title | Výuka slovní zásoby pomocí příběhů v hodinách anglického jazyka na 1. stupni ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Teaching vocabulary through stories in English lesson in primary school | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra anglického jazyka | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis is concerned with implementing new vocabulary through stories narrated in English lessons in primary schools. The thesis gives basic information regarding pupils of lower primary school and describes specifics of teaching English on the background of RVP (Framework Education Programme). The work also elaborates on what is meant by vocabulary and further specifies its first part ? presentation. Finally, the thesis argues why it is important to use stories in English lessons. The practical part includes closer look on chosen research methods, which were in this case an experiment and a questionnaire. Results are illustrated in graphs and have their own commentaries. | en |
dc.subject.translated | Vocabulary | en |
dc.subject.translated | story | en |
dc.subject.translated | storytelling | en |
dc.subject.translated | primary school | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
konecna verze diplomove prace.pdf | Plný text práce | 1,67 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Martykanova V.pdf | Posudek vedoucího práce | 122,95 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Martykanova O.pdf | Posudek oponenta práce | 105,55 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Martykanova P.pdf | Průběh obhajoby práce | 36,26 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/10563
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.