Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠámalová, Kateřina
dc.contributor.authorBartoňová, Ivana
dc.contributor.refereeAišmanová, Alexandra
dc.date.accepted2014-08-27
dc.date.accessioned2015-03-25T09:21:55Z
dc.date.available2012-12-12cs
dc.date.available2015-03-25T09:21:55Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-06-30
dc.identifier54584
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12030
dc.description.abstractCílem diplomové práce je srovnání nultých ročníků a předškolních zařízení, konkrétně se práce věnuje úrovni připravenosti dětí pro vstup na základní školu. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje vývojové období dítěte od prenatálního vývoje až po předškolní věk, který je více přiblížen. Je zde popsána školní připravenost a důvody odložení školní docházky. Další část stručně popisuje Rámcově vzdělávací systém pro předškolní vzdělání. Charakterizuje nultý ročník a mateřskou školu a jejich školní vzdělávací program. Praktická část je zaměřena na testování dětí a vyhodnocení výsledků. Výsledky výzkumu nám ukazují, jak jsou děti z předškolních zařízení připraveny.cs
dc.format57 s. (88 563 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvývoj dítětecs
dc.subjectpředškolní věkcs
dc.subjectvliv rodinycs
dc.subjectmotorikacs
dc.subjectkognitivní vývojcs
dc.subjectškolní zralostcs
dc.subjectškolský systémcs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectnultý ročníkcs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjecttest školní zralostics
dc.titleNulté ročníky, předškolní zařízení a jejich srovnánícs
dc.title.alternativeZero classes, pre-school and their comparisonen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra psychologiecs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this diploma thesis is the comparison of the zeroth grades and preschools. Specifically, the thesis studies the level of preparedness of the children to enter grade school. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part covers the developmental stage of the child from the pre-natal development to the pre-school age, which is more carefully described. It describes preparedness for school and reasons for a delayed start. The following part briefly describes the Framework education system for pre-school education. It characterizes the zeroth grade and the kindergarten and their school educational program. The practical part is focused on testing the children and evaluation of the results. The results of the research show us how well prepared by the pre-school facilities the children are.en
dc.subject.translatedchild developmenten
dc.subject.translatedpre-school ageen
dc.subject.translatedfamily influenceen
dc.subject.translatedmotor skillsen
dc.subject.translatedcognitive developmenten
dc.subject.translatedschool maturityen
dc.subject.translatedschool systemen
dc.subject.translatedkindergartenen
dc.subject.translatedzeroth gradeen
dc.subject.translatedresearchen
dc.subject.translatedtest of school maturityen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP - Ivana Bartonova.pdfPlný text práce2,67 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bartonova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce302,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bartonova - oponent.pdfPosudek oponenta práce386,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bartonova - prubeh obhajob.pdfPrůběh obhajoby práce80,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12030

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.