Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Lovasová, Vladimíra | |
dc.contributor.author | Verešová, Miroslava | |
dc.contributor.referee | Mainz, Denis | |
dc.date.accepted | 2014-08-27 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:22:03Z | - |
dc.date.available | 2012-12-10 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:22:03Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-06-30 | |
dc.identifier | 56253 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/12054 | |
dc.description.abstract | Tato práce si kladla za cíl popsat emocionální stavy provázející hraní závislých hráčů, popsat herní situace, ve kterých se tyto emoce vyskytují. Dále pak popsat intenzitu a trvání těchto emocí. Posledním cílem bylo zjistit, jak tyto emoce následně ovlivňují komunikaci hráčů ve hře. Práce je složena z teoretické a praktické části. Teoretická část se skládá z popisu dvou hlavních témat, kterými jsou emoce a závislost na počítačích. V první teoretické části popisujeme druhy, složky, teorie emocí a funkce emocí. Také se zabýváme dopadem emocí na psychosomatiku člověka. Druhá teoretická část se věnuje popisu pojmu závislost, patologickému hráčství a závislosti na PC hrách. V praktické části popisujeme realizaci výzkumu. Metodou výzkumu pro nás bylo zúčastněné pozorování. Zhodnotili jsme výhody a nevýhody této metody. Výzkum se odehrával v herním prostředí hry World of Warcraft. Analýza dat byla realizována pomocí otevřeného kódování. Praktická část dále obsahuje interpretaci dat a podrobnou reflexi výzkumníka. Pro přehlednost také uvádíme shrnutí našich závěrů. | cs |
dc.format | 110 s. (169 295 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | emoce | cs |
dc.subject | závislost | cs |
dc.subject | participační pozorování | cs |
dc.subject | MMORPG | cs |
dc.subject | World of Warcraft | cs |
dc.subject | patologické hráčství | cs |
dc.subject | závislost na PC hrách | cs |
dc.title | Emocionální stavy provázející závislost hráčů | cs |
dc.title.alternative | Emotional states accompanied by gambler's addiction | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra psychologie | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The aim of this thesis was to describe emotional states accompanied by gambler's addiction, describe the game situations in which these emotions occur.Then describe the intensity and duration of these emotions. Tha last objective was to determine how these emotions influence the communication of players in the game. The work consists of theoretical and practical part. The theoretical part is divided into two main parts - emotions and computer's addiction. The first section explains types, folders, functions and theories of emotions. We also study impact of emotions on psychosomatics. The second part of the theoretical work is primarily focused on the concept of addiction, pathological gambling and addiction to PC games. We describe the implementation of research in the practical part. The research method was participative observation. We reviewed the advantages and disadvantages of this method. The research was conducted in the environment of the World of Warcraft game. Data analysis was realized by using an open coding. The practical part contains the interpretation of the data and the reflection of the researcher. For clarity, we are introducing a summary of our conclusions. | en |
dc.subject.translated | emotions | en |
dc.subject.translated | addiction | en |
dc.subject.translated | participative observation | en |
dc.subject.translated | MMORPG | en |
dc.subject.translated | the World of Warcraft | en |
dc.subject.translated | pathological gambling | en |
dc.subject.translated | computer's addiction | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP- M. Veresova.pdf | Plný text práce | 2,24 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Veresova - vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 440,28 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Veresova - oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 407,02 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Veresova - prubeh obhajob.pdf | Průběh obhajoby práce | 119,67 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/12054
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.