Title: Hodnocení úrovně znalostí fotbalových trenérů žákovských kategorií
Other Titles: Evaluating the level of students' knowledge of football coaches Category
Authors: Rous, Stanislav
Advisor: Benešová, Daniela
Referee: Votík, Jaromír
Issue Date: 2014
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/12092
Keywords: fotbalový trenér;hodnocení znalostí;výzkum
Keywords in different language: football coach;assessment of knowledge;research
Abstract: Tato bakalářská práce mapuje úroveň znalostí fotbalových trenérů žákovských kategorií. Práce se skládá ze dvou částí teoretická část je zaměřena na teoretická východiska, druhy sportovního tréninku, jednání trenérů, tréninky mládeže jednotlivých věkových kategorií a rozdíly tréninku dětí a dospělých. Praktická část vychází z dotazníku. Podrobný rozbor hodnotí celkem 16 otázek na základě odborné literatury.
Abstract in different language: This thesis presents the level of knowledge of young junior coaches. The thesis consists of two parts theoretical part is focused on theoretical basis, types of sport training, coaches acting, the way of junior trainings of particular age classes and the difference between junior and adult training. Practical part is based on the questionnaire and its results. The detailed description evaluates 16 questions on the basis of scientific literature.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hodnoceni urovne znalosti fotbalovych treneru zakovskych kategorii.pdfPlný text práce1,2 MBAdobe PDFView/Open
ROUS Stanislav VP.pdfPosudek vedoucího práce136,43 kBAdobe PDFView/Open
ROUS Stanislav OP.pdfPosudek oponenta práce150,39 kBAdobe PDFView/Open
ROUS Stanislav.pdfPrůběh obhajoby práce92,43 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/12092

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.