Název: Výuka francouzštiny pomocí komiksů
Další názvy: Teaching of French Language by means of Comics
Autoři: Lochmanová, Zuzana
Vedoucí práce/školitel: Černíková, Veronika
Oponent: Kratochvílová, Lucie
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/12428
Klíčová slova: komiks;FLE;francouzština;výuka;jazyk;motivace;jazyková cvičení;terminologie;francouzský jazyk;způsob výuky
Klíčová slova v dalším jazyce: french;motivation;FLE;comics;terminology;teaching language;language exercises;language;way of teaching;creative exercises
Abstrakt: Tato práce pojednává o využití komiksu při výuce francouzštiny na střední škole. V práci se zabýváme otázkou, proč by se mělo s komiksem pracovat. Práce mapuje současnou situaci použití komiksů v učebnicích, zároveň zkoumá terminologii a historii komiksu, které jsou pro výuku s komiksy nezbytné. Vyzdvihuje velké množství komiksů, které se dají použít při výuce. V poslední části jsou navržená cvičení pro práci s komiksem. Cílem práce je prokázat užitečnost komiksů zpestření cvičení při výuce.
Abstrakt v dalším jazyce: This thesis treats the possibilities of using comics while teaching French language at highschool. It focuses on the motivation of students, it researches the possibilities of using comics in a creative way. It maps current situation of the use of comics in textbooks at highschools. This thesis suggests various activities which prove that the comics are an amusing and creative way how to teach French language.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KRO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Zuzana_Lochmanova.pdfPlný text práce15,71 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lochmanova vedouci.PDFPosudek vedoucího práce200,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lochmanova oponent.PDFPosudek oponenta práce263,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lochmanova obhajoba.PDFPrůběh obhajoby práce449,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12428

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.