Název: Návrh marketingové komunikace pro konkrétní organizaci
Další názvy: Proposal of marketing communication for the specific organization
Autoři: Poláková, Lucie
Vedoucí práce/školitel: Eger, Ludvík
Oponent: Králová, Lenka
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/12580
Klíčová slova: marketing;komunikace;marketingová komunikace
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing;communication;marketing communication
Abstrakt: Předložená bakalářská práce je zaměřena na výběr vhodné marketingové komunikace pro společnost Český porcelán, a. s. Cílem je vytvořit komunikační mix, který osloví a zaujme veřejnost, informuje zákazníka o produktech a službách podniku, představí projekt Cesta Porcelánu a podpoří zvýšení poptávky v Ústeckém kraji. Bakalářská práce je podložena teoretickými poznatky, které úzce nebo přímo souvisí s tématem marketingové komunikace a jejích nástrojů. Zabývá se poznatky z této oblasti od identifikace klíčových aspektů komunikace po popis jednotlivých marketingových nástrojů. Teoretická část je podkladem pro část praktickou. Zde jsou poznatky uplatněny v průběhu tvorby návrhu vhodného komunikačního mixu. Práce se zaměřuje především na identifikaci cílů komunikace, na tvorbu vhodného sdělení, vypracování marketingové komunikace a na určení výše rozpočtu této komunikace.
Abstrakt v dalším jazyce: The presented bachelor thesis is focused on the selection of appropriate marketing communication of the ?Český porcelán, a. s? company. The aim is to create a communication mix which will appeal and attract the public, inform the customer about the company products and services, introduce the ?Cesta porcelánu? project and support the increase of demand in the Ústí Region. The bachelor thesis is based on the theoretical knowledge which is closely or directly related to the topic of marketing communication and its tools. It deals with knowledge of this area from identifying key aspects of communication to describing the various marketing tools. The theoretical part forms the basis for the practical part. The knowledge obtained here is used during the creation of communication mix. The bachelor thesis is focused on identifying the communication objectives, the creation of an appropriate message, development of marketing communication and determining the amount of the budget of this communication.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Polakova_Lucie_BP_Navrh_marketingove_komunikace.pdfPlný text práce3,37 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Polakova v..PDFPosudek vedoucího práce197,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Polakova o..PDFPosudek oponenta práce201,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Polakova ob..PDFPrůběh obhajoby práce87,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12580

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.