Název: Marketingová strategie s využitím outsourcingu DMS s důrazem na zahraniční trhy
Další názvy: The marketing strategy using outsourcing DMS with emphasis on foreign markets
Autoři: Lukešová, Kristýna
Vedoucí práce/školitel: Cimler, Petr
Oponent: Čechurová, Lenka
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/12586
Klíčová slova: marketingová strategie;outsourcing;vstup na zahraniční trhy;SWOT analýza;PEST analýza;Porterův model pěti konkurenčních sil;marketingový mix
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing strategy;outsourcing;access to foreign markets;SWOT analysis;PEST analysis;Porter's model and marketing mix
Abstrakt: Základním požadavkem této bakalářské práce bylo vytvořit marketingovou strategii s využitím outsourcingu DMS s důrazem na zahraniční trhy. Na základě rozhodnutí managementu firmy bylo vybráno pět zemí, kde by firma mohla oslovit nové zákazníky a to Slovensko z hlediska jazykové příbuznosti, dále Německo, Rakousko a Polsko vzhledem k dojezdové vzdálenosti a poslední vybranou zemí byla Francie jako stát na západ od naší hranice. Práce byla pomyslně rozdělena na část teoretickou, kde byly využity poznatky z odborné literatury a vymezeny základní pojmy a metody, které byly výchozím předpokladem pro praktické zpracování SWOT analýza, Porterova modelu pěti konkurenčních sil, Marketingového a komunikačního mixu a v neposlední řádě také PEST analýzy, kde byly zmapovány politické, ekonomické a sociální faktory spolu s faktory pracovní síly u každé z vybraných zemí. Následně byl proveden návrh strategie pro firmu EXON s.r.o. spolu s možným vstupem na zahraniční trhy. Na závěr byly vyčísleny všechny náklady v rámci nákladové analýzy.
Abstrakt v dalším jazyce: The basic aim of this thesis is to develop a marketing strategy for EXON s.r.o. using outsourcing of Document Management System (DMS) with an emphasis on foreign markets. Following the decision of EXON s.r.o.?s management, five countries were selected for a potential expansion of EXON s.r.o., namely Slovakia for language similarities, Germany, Austria and Poland due to their close driving distance, and France as a representative of the Western Europe. The thesis consists of a theoretical part comprising knowledge from literature and basic concepts and methods that were a prerequisite for the practical SWOT analysis, Porter's five forces model, marketing and communication mix and, ultimately, PEST analysis which maps out political, economic and social factors together with the labour factors for each of the selected countries. Based on the above, a suitable marketing strategy for EXON s.r.o. was selected including possibilities of expansion into foreign markets. The last part of the thesis contains a cost analysis of the proposed marketing strategy.
Práva: Plný text práce není přístupný.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Lukesova_R.pdfOdůvodnění nezveřejnění VŠKP301,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii
BP_Kristyna Lukesova.pdfPlný text práce1,83 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii
Lukesova_V.pdfPosudek vedoucího práce927,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lukesova_O.pdfPosudek oponenta práce1,13 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lukesova_P.pdfPrůběh obhajoby práce234,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12586

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.