Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČechurová, Lenka
dc.contributor.authorKovacsová, Petra
dc.contributor.refereeCimler, Petr
dc.date.accepted2014-06-11
dc.date.accessioned2015-03-25T09:27:31Z-
dc.date.available2013-10-25cs
dc.date.available2015-03-25T09:27:31Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-25
dc.identifier57549
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12595
dc.description.abstractBakalářská práce "Marketing vybrané maloobchodní firmy" se zabývá využitím marketingových nástrojů v maloobchodu, konkrétně ve společnosti Ahold Czech Republic, a.s. Teoretická část popisuje vývoj a základní funkce obchodu, definuje pojem maloobchod, jeho členění a působení na českém trhu. V praktické části je představena společnost Ahold Czech Republic, a.s., její vývoj a činnosti v České republice. Podstatná část práce je věnována marketingovým nástrojům používaným v maloobchodu a jejich aplikaci ve vybrané firmě. Účinnost použitých marketingových nástrojů je zhodnocena prostřednictvím dotazníkového šetření. V závěrečné části jsou navrhnuty změny a doporučení, které by mohly zlepšit efektivitu používaných marketingových nástrojů ve společnosti Ahold.cs
dc.format83 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectobchodcs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingové nástrojecs
dc.subjecthypermarketcs
dc.subjectsupermarketcs
dc.titleMarketing vybrané maloobchodní firmycs
dc.title.alternativeMarketing of chosen retail companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis "Marketing of chosen retail company" deals with the use of marketing tools in retail, specifically in retail of the company Ahold Czech Republic, a.s. The theoretical part describes the progress and basic functions of business, defines the concept of retail, its classification and retail activities on the Czech market. The practical part introduces the company Ahold Czech Republic, a.s., its progress and activities in the Czech Republic. The substantial part of the thesis introduces marketing tools used in retail and their application in the chosen company. Effectiveness of used marketing tools is evaluated through the questionnaire. In the final part there are proposed changes and recommendations that could improve the effectiveness of used marketing tools in company Ahold.en
dc.subject.translatedbusinessen
dc.subject.translatedretailen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedmarketing toolsen
dc.subject.translatedhypermarketen
dc.subject.translatedsupermarketen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Petra Kovacsova.pdfPlný text práce2,96 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kovascova_V.pdfPosudek vedoucího práce519,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kovascova_O.pdfPosudek oponenta práce717,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kovacsova_P.pdfPrůběh obhajoby práce181,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12595

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.