Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKrálová, Lenka
dc.contributor.authorPaidarová, Lucie
dc.contributor.refereeTlučhoř, Jan
dc.date.accepted2014-06-05
dc.date.accessioned2015-03-25T09:27:44Z
dc.date.available2013-10-25cs
dc.date.available2015-03-25T09:27:44Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-25
dc.identifier58102
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12632
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je analyzovat pomocí PEST analýzy nejdůležitější vlivy makroprostředí restaurace-penzionu a zjistit preference a chování spotřebitelů v rámci sociálně-kulturních faktorů. V teoretické části pomocí odborné literatury je definováno marketingové prostředí, vnější prostředí podniku a následně nástroje, které se provádějí při analyzování makroprostředí: PEST analýza a metoda 4C. V praktické části jsou jednotlivé vlivy makroprostředí (politicko-legislativní, ekonomické, sociálně-kulturní, technologické, ekologické a přírodní) zpracovány a pomocí dotazníkového šetření zjištěny vlivy sociálně-kulturních faktorů konečných spotřebitelů. Na základě těchto šetření jsou navržena opatření, která podniku pomůžou se s těmito vlivy vyrovnat.cs
dc.format79 s. (91 144 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectprostředí podnikucs
dc.subjectvnější prostředícs
dc.subjectmakroprostředícs
dc.subjectPEST analýzacs
dc.subject4Ccs
dc.titleAnalýza aktuálních vlivů makroprostředí na vybranou firmucs
dc.title.alternativeAnalysis of factors in macro-environment influencing a selected companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis is to analyze using the PEST analysis of the main effects macroenvironment guest house and restaurant and determine preferences and consumer behavior in the context of socio-cultural factors. In the theoretical part using the literature is defined marketing environment, external environment of enterprise and tools that are performed for analyzing the macro-environment: PEST analysis and method 4C. In the practical part are processed the individual effects of the macro-environment (the political-legal, economic, socio-cultural, technological, environmental and natural) and through a questionnaire survey are founded influences the socio-cultural factors of end users. On the basis of these surveys are designed measure, that will help to company to cope with these influences.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedbusiness environmenten
dc.subject.translatedexternal environmenten
dc.subject.translatedmacroenvironmenten
dc.subject.translatedPEST analysisen
dc.subject.translated4Cen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Paidarova.pdfPlný text práce3,28 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Paidarova L. - V.PDFPosudek vedoucího práce521,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Paidarova L. - O.pdfPosudek oponenta práce826,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Paidarova prubeh.PDFPrůběh obhajoby práce189,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12632

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.