Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger, Ludvík
dc.contributor.authorPolanský, Petr
dc.contributor.refereeTlučhoř, Jan
dc.date.accepted2014-06-10
dc.date.accessioned2015-03-25T09:27:47Z
dc.date.available2013-10-25cs
dc.date.available2015-03-25T09:27:47Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-25
dc.identifier58347
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12641
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na téma "Hodnocení webové prezentace organizace". Hlavní cíl této práce spočívá ve zhodnocení stávající webové prezentace firmy Fermet s.r.o. na základě doporučených kritérií pro webovou analytiku včetně realizovaného marketingu na internetu. Součástí práce je vytvoření návrhů a opatření pro zkvalitnění marketingu na internetu pro zvolenou firmu a vymezení rizik, která s navrhovaným řešením souvisejí. Práce je rozdělená na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje základní poznatky z oblasti marketingu na internetu, popisuje zásady a problematiku prezentace firmy na internetu a kritéria efektivního webu. Praktická část je zaměřena na představení společnosti Fermet s.r.o., zhodnocení součastného stavu webové prezentace, orientační porovnání s webovou prezentací konkurenčních společností a vymezení finančních opatření a rizik.cs
dc.format70 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectmarketing na internetucs
dc.subjectanalýza webové prezentacecs
dc.titleHodnocení webové prezentace organizacecs
dc.title.alternativeEvaluation of company's websiteen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focused on the theme " Evaluation of company's website." The main objective of this work is how to evaluate the existing website of a company Fermet Ltd. based on the recommended criteria for web analytics including realized marketing on the Internet. Part of this work is how to create proposals and measures to improve marketing on the internet for the selected company and defining the risks associated with the proposed solution. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part includes basic knowledge of marketing on the internet, describes the principles and problems of presentation of the company on the Internet and the Web as effective. The practical part is focused on the introduction of the company Fermet Ltd. evaluation of the current state of web presentation, orientation compared with a web presentation of competitors and defining measures and financial risks.en
dc.subject.translatedinterneten
dc.subject.translatedmarketing on interneten
dc.subject.translatedanalys of websiteen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Polansky Petr - Hodnoceni webove prezentace organizace.pdfPlný text práce1,57 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Polansky_V.pdfPosudek vedoucího práce570,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PolanskyP_o.pdfPosudek oponenta práce595,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Polansky_P.pdfPrůběh obhajoby práce162,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12641

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.