Název: | Obsahová analýza prezentace genderu v časopisech pro děti předškolního věku |
Další názvy: | Content analysis of gender presentation in magazines for preschool children |
Autoři: | Gašparíková, Marie |
Vedoucí práce/školitel: | Kalvas, František |
Oponent: | Hasmanová Marhánková, Jaroslava |
Datum vydání: | 2014 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/12683 |
Klíčová slova: | gender;socializace;genderové stereotypy;média;obsahová analýza |
Klíčová slova v dalším jazyce: | gender;socialization;gender stereotypes;media;content analysis |
Abstrakt: | Bakalářská práce je zaměřena na obsahy časopisů pro děti předškolního věku v souvislosti s genderovou problematikou. V teoretické části jsou vymezeny základní koncepty spojené s genderem a médii. Empirická část práce je zaměřena na kvantitativní obsahovou analýzu ilustrací v časopisech pro děti předškolního věku s cílem odhalit případný výskyt genderových stereotypů. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The bachelor thesis is focused on the content of magazines for children of preschool age in terms of gender issues. In the theoretical part are defined basic concepts associated with gender and the media. The empirical section is focused on quantitative content analysis of illustrations in magazines for children of preschool age to identify possible occurrence of gender stereotypes. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KSS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Gasparikova_Marie_Bakalarska_prace_2014.pdf | Plný text práce | 1,28 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Gasparikova_vedouci.doc | Posudek vedoucího práce | 40,5 kB | Microsoft Word | Zobrazit/otevřít |
Gasparikova_oponent.doc | Posudek oponenta práce | 46 kB | Microsoft Word | Zobrazit/otevřít |
Gasparikova.JPG | Průběh obhajoby práce | 164,27 kB | JPEG | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/12683
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.