Název: | Využití senzomotoriky při výuce tělesné výchovy pro ovlivnění plochonoží |
Další názvy: | Applying sensomotoric stimulation in lessons of physical education for influencing the sole of the foot |
Autoři: | Srb, Pavel |
Vedoucí práce/školitel: | Knappová, Věra |
Oponent: | Kalistová, Petra |
Datum vydání: | 2014 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/12889 |
Klíčová slova: | plochá noha;poska nohy;senzomotorika;tělesná výchova |
Klíčová slova v dalším jazyce: | flat foot;foot sole;senzomotorics;physical education |
Abstrakt: | Diplomová práce se zaměřuje na testování plosky nohy a následnou kompenzační pohybovou intervenci v rozsahu 4 měsíců. Cílem práce je posoudit možnosti ovlivnění plochonoží u žáků sedmé třídy základní školy vlivem kompenzačního cvičení. Z toho vyplývá, že bude sestaven zásobník cviků, které by pozitivním způsobem ovlivnily stav ploché nohy u zkoumaného souboru. Řešením bude porovnání výsledků vyšetření plosky nohy na přístroji PodoCam. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The thesis is focused on the foot sole testing and a subsequent compensatory physical movement during 4 months. A goal is an assessment of possibilities which we can influence a flat foot of the boys attending the seventh grade - primary school. It means that a file of exercises is going to be assembled to influence the foot sole in a positive way. A solution is to compare results of foot sole examination measured by PodoCam. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KTV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
diplomova_prace_srb_pavel.pdf | Plný text práce | 8,82 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
SRB VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 114,9 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
SRB OP.pdf | Posudek oponenta práce | 135,23 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
SRB.pdf | Průběh obhajoby práce | 54,66 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/12889
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.