Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Šámalová, Kateřina | |
dc.contributor.author | Kuzmová, Petra | |
dc.contributor.referee | Holečková, Monika | |
dc.date.accepted | 2014-09-02 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:30:30Z | - |
dc.date.available | 2013-06-10 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:30:30Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-06-24 | |
dc.identifier | 56807 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/12937 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám pojmem období prvního vzdoru, dále vývojem batolete a jakými stadii vývoje dítě prochází. V další kapitole teoretické části popisuji výchovu a její styly a hlavně se zabývám se tím, jakou roli ve výchově hrají výchovné prostředky odměna a trest. Důležitost také kladu na to jak být dobrým vzorem. Popisuji i to, jakých chyb bychom se měli vyvarovat, pokud chceme vychovat zdravě sebevědomé dítě. V praktické části jsem provedla polostrukturovaný rozhovor s pozorováním a zjišťovala, jakým stylem maminky vychovávají své děti a zda měly nějaké představy o tom, co znamená období prvního vzdoru a o výchově před narozením svého dítěte. Jaké používají výchovné styly a čeho se snaží vyvarovat. | cs |
dc.format | 44 s. (68116 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | vzdor | cs |
dc.subject | batole | cs |
dc.subject | výchova | cs |
dc.subject | trest | cs |
dc.subject | odměna | cs |
dc.title | Období prvního vzdoru | cs |
dc.title.alternative | During the first resistance | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra psychologie | cs |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The bachelor's work is divided into two parts, the theoretical one and the practical one. The theoretical part deals with the term 'the terrible twos' (the temper tantrums). I also mention the development of a toddler and which stages of development a child goes through. Upbringing and its ways are described in the next part of the theoretical section. I focus on the role of the pedagogical means - a reward and a punishment. I emphasize the way how to be a good model too. I describe the mistakes we should avoid if we want to bring up a healthy and self-confident child. I have carried out a half-structured interview with observation in the practical part and my aim was to discover how present mothers bring up their children and if they had any ideas about the temper tantrums and upbringing before the birth of their child. Furthermore, I dealt with the pedagogical manners these mothers use and what they try to avoid. | en |
dc.subject.translated | defiance | en |
dc.subject.translated | toddler | en |
dc.subject.translated | parenting | en |
dc.subject.translated | punishment | en |
dc.subject.translated | reward | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP - Kuzmova.pdf | Plný text práce | 503,69 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kuzmova - vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 316,67 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kuzmova - oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 340,56 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kuzmova - prubeh obhajob.pdf | Průběh obhajoby práce | 107,41 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/12937
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.