Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Krbůšková, Věra | |
dc.contributor.author | Pažďorová, Petra | |
dc.date.accepted | 2014-08-25 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:30:43Z | |
dc.date.available | 2012-12-03 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:30:43Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-06-30 | |
dc.identifier | 54709 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/12968 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se zaměřuje na plánování a průběh vyučování z hlediska kurikulárních dokumentů. V úvodu je popsána školská reforma a poté následují vybrané kurikulární dokumenty. Praktická část stanovuje výzkumný problém a hypotézy této práce. Dále popisuje metody pedagogického výzkumu a konkrétní pedagogický experiment v 9. ročníku 3.Základní školy v Chebu. | cs |
dc.format | 96 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | de | de |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | školská reforma | cs |
dc.subject | Národní program rozvoje vzdělávání v České republice | cs |
dc.subject | Bílá kniha | cs |
dc.subject | školský zákon | cs |
dc.subject | rámcový vzdělávací program | cs |
dc.subject | Společný evropský referenční rámec pro jazyky | cs |
dc.subject | Školní vzdělávací program 3. Základní školy v Chebu | cs |
dc.subject | plány tří vyučovacích hodin | cs |
dc.title | Plánování výuky německého jazyka a její provedení na 3. Základní škole v Chebu dle současného ŠVP | cs |
dc.title.alternative | Teaching German as a foreign language at the Third Secondary School in Cheb: Planning and Teaching Performance according to the contemporary National School Educational Program | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra německého jazyka | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis is divided into two parts. The theoretical part focuses on the methods of planning and teaching German language lessons with regard to various curriculum documents. The School Reform is described at the beginning, followed by the selected curriculum documents. The practical part deals with the experimental problems and hypotheses that arose from this project. Then, I focus in detail on the methods of the particular pedagogical experiment in the 9th grade of the Third Secondary School in Cheb. | en |
dc.subject.translated | school reform | en |
dc.subject.translated | National program for educational development in CR | en |
dc.subject.translated | White book | en |
dc.subject.translated | national school law | en |
dc.subject.translated | framework educational programme | en |
dc.subject.translated | Common european framework for languages | en |
dc.subject.translated | Particular educational program used by the Third primary and secondary school in Cheb | en |
dc.subject.translated | three specific lesson plans | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KNJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Petra_Pazdorova_2014.pdf | Plný text práce | 1,65 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
pazdorova_vp.pdf | Posudek vedoucího práce | 306,02 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
pazdorova_op.pdf | Posudek oponenta práce | 195,91 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
pazdorova_obh.pdf | Průběh obhajoby práce | 75,04 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/12968
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.