Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKrbůšková, Věra
dc.contributor.authorPažďorová, Petra
dc.date.accepted2014-08-25
dc.date.accessioned2015-03-25T09:30:43Z
dc.date.available2012-12-03cs
dc.date.available2015-03-25T09:30:43Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-06-30
dc.identifier54709
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12968
dc.description.abstractTato diplomová práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se zaměřuje na plánování a průběh vyučování z hlediska kurikulárních dokumentů. V úvodu je popsána školská reforma a poté následují vybrané kurikulární dokumenty. Praktická část stanovuje výzkumný problém a hypotézy této práce. Dále popisuje metody pedagogického výzkumu a konkrétní pedagogický experiment v 9. ročníku 3.Základní školy v Chebu.cs
dc.format96 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isodede
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectškolská reformacs
dc.subjectNárodní program rozvoje vzdělávání v České republicecs
dc.subjectBílá knihacs
dc.subjectškolský zákoncs
dc.subjectrámcový vzdělávací programcs
dc.subjectSpolečný evropský referenční rámec pro jazykycs
dc.subjectŠkolní vzdělávací program 3. Základní školy v Chebucs
dc.subjectplány tří vyučovacích hodincs
dc.titlePlánování výuky německého jazyka a její provedení na 3. Základní škole v Chebu dle současného ŠVPcs
dc.title.alternativeTeaching German as a foreign language at the Third Secondary School in Cheb: Planning and Teaching Performance according to the contemporary National School Educational Programen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra německého jazykacs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis is divided into two parts. The theoretical part focuses on the methods of planning and teaching German language lessons with regard to various curriculum documents. The School Reform is described at the beginning, followed by the selected curriculum documents. The practical part deals with the experimental problems and hypotheses that arose from this project. Then, I focus in detail on the methods of the particular pedagogical experiment in the 9th grade of the Third Secondary School in Cheb.en
dc.subject.translatedschool reformen
dc.subject.translatedNational program for educational development in CRen
dc.subject.translatedWhite booken
dc.subject.translatednational school lawen
dc.subject.translatedframework educational programmeen
dc.subject.translatedCommon european framework for languagesen
dc.subject.translatedParticular educational program used by the Third primary and secondary school in Cheben
dc.subject.translatedthree specific lesson plansen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KNJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Petra_Pazdorova_2014.pdfPlný text práce1,65 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
pazdorova_vp.pdfPosudek vedoucího práce306,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
pazdorova_op.pdfPosudek oponenta práce195,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
pazdorova_obh.pdfPrůběh obhajoby práce75,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12968

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.