Title: Procesní přístup k doktorskému studiu na FST
Other Titles: Process approach to doctoral studies at FST
Authors: Pečenka, Karel
Advisor: Horejc, Jan
Česal, Lukáš
Referee: Zídková, Helena
Issue Date: 2014
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/13180
Keywords: procesní přístup;procesní řízení;nástroj;doktorské studium;procesy doktorského studia;inovace;grafické znázorňování procesů
Keywords in different language: process approach;process management;tool;doctoral study programmes;proces of doctoral study programmes;inovation;graphical illustration of processes
Abstract: Bakalářská práce pojednává o uplatnění procesního pří-stupu na fakultě strojní ZČU, a to v oblasti doktorského studia. Bakalářská práce má přispět k rozvoji této oblasti zmapováním stávajících procesů a rozšířením jejich standardizovaného popisu a grafického znázornění o ně-kolik dalších podprocesů. Vytvořené podprocesy se dají následně použít k inovaci norem, vymezujících tuto ob-last studia na fakultě strojní ZČU.
Abstract in different language: Bachelor´s thesis discusses the application of process aproach at the University of West Bohemia Faculty of ingeneering in the field of graduate education. Bachelor´s thesis helps the development in this field by examining of current processes and increasing their standardized description and graphical projection by several new secondary processes. Created se-condary processes can be applied for the norm inovation in the particular field of study at the University of West Bohe-mia.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bakalářská práce (KPV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP_Karel Pecenka_komplet.pdfPlný text práce1,53 MBAdobe PDFView/Open
Hodnoceni_BP_Pecenka.PDFPosudek vedoucího práce1,06 MBAdobe PDFView/Open
Oponentni_posudek_Pecenka.PDFPosudek oponenta práce735,36 kBAdobe PDFView/Open
obhajoba BP_Pecenka0001.PDFPrůběh obhajoby práce558,12 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/13180

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.