Název: Analýza prodejních aktivit podniku
Další názvy: Analysis of the sales activities of the company
Autoři: Kulišanová, Kateřina
Vedoucí práce/školitel: Jiřincová, Milena
Oponent: Zahradníčková, Lenka
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/13372
Klíčová slova: Prodej;marketingový mix;komunikační mix;podpora prodeje;reklama;okolí podniku;Porterův model;SWOT analýza.
Klíčová slova v dalším jazyce: Sales;marketing mix;communication mix;sales support;advertisement;the company surroundings;Porter´s model;SWOT analysis
Abstrakt: Tato bakalářská práce popisuje problematiku marketingu. Konkrétně je zaměřena na analýzu prodejních aktivit podniku ELKO, velkoobchod s nápoji ČR. V teoretické části je definovaný prodej zaměřený na jednotlivé části marketingového mixu. V další části je rozebrán komunikační mix, a to především podpora prodeje. Ostatní části komunikačního mixu jsou jen obecně zmíněny. V závěru teoretické části je vysvětlen podnik a jeho okolí z hlediska makroprostředí i mezoprostředí. Praktická část se věnuje představení společnosti a sortimentu, který nabízí. Dále je rozebrán marketingový mix na zvoleném podniku. V poslední části se analyzují činnosti podniku na základě Porterova modelu a SWOT analýzy. V závěru práce se popisuje zhodnocení aktivit podniku a návrhy pro její zlepšení.
Abstrakt v dalším jazyce: This thesis describes the issue of marketing. The goal of the submitted thesis is to analyze the sales activities of the company Elko, which is a drink warehouse in the Czech Republic. The theoretical part is concentrated on the definition of sales which is focused on particular parts of marketing mix. Next part analyzes communication mix, especially sales support. The other parts of communication mix are mentioned only in general. In conclusion of the theoretical part, a company and its surroundings are explained in terms of macroenviroment and mezoprostředí. The practical part introduces the company and the goods, which it offers. The company marketing mix is definied next. The final part analyzes company activities in view of Porter's Model and SWOT analysis. In conclusion of the practical part, there is an evaluation of the company activities and some suggestions for its improvement.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Kulisanova, Katerina.pdfPlný text práce1,1 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_kulisanova_VP.pdfPosudek vedoucího práce853,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_kulisanova_OP.pdfPosudek oponenta práce673,41 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
kulisanova.PDFPrůběh obhajoby práce705,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/13372

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.