Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKosnar, Martin
dc.contributor.advisorBizoň, Michal
dc.contributor.authorBílek, Ondřej
dc.contributor.refereeMizera, Milan
dc.date.accepted2014-06-18
dc.date.accessioned2015-03-25T09:36:15Z
dc.date.available2013-09-23cs
dc.date.available2015-03-25T09:36:15Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-05-23
dc.identifier58260
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/13552
dc.description.abstractDiplomová práce obsahuje návrh tří variant montážního nosníku osobního automobilu. Na každou variantu je uplatněn jiný materiálový koncept. Pro každou verzi je provedena pevnostní kontrola a je navržen výrobní postup s vyčíslením času operací. V závěru práce je provedeno ekonomické zhodnocení a výběr vítězné varianty.cs
dc.format79 s. (102569 znaků), 12 s. Přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectfront-end modulcs
dc.subjectmontážní nosníkcs
dc.subjectnastavovací elementycs
dc.subjecthybrid in mould technologycs
dc.subjecttermoplastcs
dc.subjectpolyamidcs
dc.subjecthliníková slitinacs
dc.subjectvstřikoliscs
dc.subjectkataforická linkacs
dc.subjectstrojní sazbacs
dc.subjectprodejní cenacs
dc.titleNávrh a porovnání montážních nosníků front-end modulu osobního automobilu v závislosti na použitých materiálechcs
dc.title.alternativeDesign and comparison of front-end carrier of a car depending on the used materialsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojnícs
dc.description.departmentKatedra konstruování strojůcs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThesis contains design of three versions of front-end module carrier. On each version is used different material. For each vision is made linear stress analysis and for each vision is present time of cycle. In the end of work is calculated best solution from economic view.en
dc.subject.translatedfront end moduleen
dc.subject.translatedfront end module carrieren
dc.subject.translatedtolerance compensationen
dc.subject.translatedhybrid in mould technologyen
dc.subject.translatedthermoplasticsen
dc.subject.translatedaluminum casten
dc.subject.translatedinjection moulding machineen
dc.subject.translatedmachine priceen
dc.subject.translatedprice of one pieceen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KKS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Bc.Ondrej_Bilek_final.pdfPlný text práce3,92 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek vedouciho - Bilek.pdfPosudek vedoucího práce1,16 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek oponenta - Bilek.pdfPosudek oponenta práce599,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bilek.pdfPrůběh obhajoby práce263,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/13552

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.