Název: Mediální prezentace vybraných prezidentských kandidátů před volbami 2013 v České republice
Další názvy: The media presentation of selected presidential candidates before election 2013 in the Czech Republic
Autoři: Minková, Veronika
Vedoucí práce/školitel: Jeřábek, Hynek
Oponent: Štípková, Martina
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/13683
Klíčová slova: mediální prezentace;mediální obraz;přímá volba prezidenta;Jan Fischer;Karel Schwarzenberg;Miloš Zeman;obsahová analýza;stará média;nová média
Klíčová slova v dalším jazyce: media presentation;media image;the presidential election;Jan Fischer;Karel Schwarzenberg;Miloš Zeman;content analysis;old media;new media
Abstrakt: Tématem této diplomové práce je analýza mediální prezentace vybraných prezidentských kandidátů (Jan Fischer, Karel Schwarzenberg, Miloš Zeman) před historicky první přímou volbou prezidenta České republiky v roce 2013. Cílem výzkumu je zmapovat vytváření mediálních obrazů daných kandidátů v médiích na makro i mikro úrovni, detekovat hlavní body mediálních prezentací jednotlivých kandidátů v médiích a ukázat, jaký vliv tato prezentace mohla mít na výsledky voleb (respektive na výsledky jednotlivých kandidátů ve volbách).Hlavní metodou analýzy je obsahová analýza mediálních sdělení založená na analýze rámců. Rámce budou analyzovány ve "starých" médiích zastoupených tiskem (Právo, Lidové noviny), ale i v médiích "nových", která reprezentuje především sociální síť Facebook.
Abstrakt v dalším jazyce: The Topic of the Thesis is an analysis of media presentation of selected presidential candidates (Jan Fischer, Karel Schwarzenberg, Miloš Zeman) before the first presidential election in the Czech Republic, which took place in 2013. The aim of the research is to explore the creation of media images of the candidates in the media at the macro and micro level, to detect the main points of media presentations of the candidates in the media and show what effect this might have on the presentation of the results of the election (or the results of individual candidates in elections). The main method of analysis is content analysis of media messages based on analysis frameworks. Frames will be analyzed in the "old" media represented the press (Právo, Lidové noviny), but also in the media, "new", which represents mainly the social network Facebook.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KSS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
MINKOVA_Veronika_DP_2014_Sociologie.pdfPlný text práce672,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Minkova_DP_vedouci.docPosudek vedoucího práce36,5 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
minkova_oponent.docPosudek oponenta práce50,5 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
minkova.JPGPrůběh obhajoby práce183,37 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/13683

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.