Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorBerková, Věra
dc.contributor.authorUlihancová, Nikola
dc.contributor.refereeLangmajerová, Miroslava
dc.date.accepted2014-06-24
dc.date.accessioned2015-03-25T09:38:39Z-
dc.date.available2013-03-16cs
dc.date.available2015-03-25T09:38:39Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-03-26
dc.identifier55863
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/13794
dc.description.abstractTato diplomová práce, zabývající se kompetencemi mentora odborné praxe, má dvě části, teoretickou a praktickou. V úvodu teoretické části se věnuji vzdělávání všeobecných sester od jeho počátků po současnost. Dále se zabývám praktickou výukou studentů. Ve stručnosti se zmiňuji o ošetřovatelství v souvislosti s pedagogikou. Nakonec se věnuji mentorům klinické praxe. Popisuji historii mentoringu, vzdělávání mentorů, vztah mezi mentorem a studentem a smysl mentoringu a jeho kvalitu. Praktická část je prováděna formou rozhovoru s mentory klinické praxe. Cílem bylo zjistit, jak mentorky přistupují ke své funkci, jak vnímají spolupráci se studenty, zda mají povědomí o svých kompetencích a zda je dodržují.cs
dc.format81 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmentorcs
dc.subjectmentoringcs
dc.subjectodborná praxecs
dc.subjectpedagogikacs
dc.subjectvšeobecná sestracs
dc.titleKompetence mentora v odborné praxi.cs
dc.title.alternativeCompetence mentor in professional practice.en
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta zdravotnických studiícs
dc.description.departmentKatedra ošetřovatelství a porodní asistencecs
dc.thesis.degree-programOšetřovatelstvícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis, dealing with mentor competencies of professional practice, has two parts: theoretical and practical. In the beginning of the theoretical part I deal with the education of general nurses from its beginnings to the present. I also deal with practical training of students. In brief I mention the nursing in relation to pedagogy. Finally, I deal with mentors of clinical practice. I describe the history of mentoring, the training of mentors, the relationship between the mentor and the student, the sense of mentoring and its quality. The practical part takes the form of an interview with mentors of clinical practice. The aim was to determine how mentors approach to their role, how they perceive cooperation with students, and whether they have knowledge of their competences and if they keep to them.en
dc.subject.translatedgeneral nurseen
dc.subject.translatedmentoren
dc.subject.translatedmentoringen
dc.subject.translatedpedagogyen
dc.subject.translatedprofessional experienceen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KOS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Ulihancova Nikola DP, fin. verze.pdfPlný text práce933,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ulihancova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce551,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ulihancova_oponent.pdfPosudek oponenta práce434,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ulihancova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce445,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/13794

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.