Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Káňová, Šárka | |
dc.contributor.author | Dostálová, Kateřina | |
dc.date.accepted | 2014-05-19 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:38:54Z | |
dc.date.available | 2013-06-14 | cs |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-04-15 | |
dc.identifier | 57617 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/13825 | |
dc.description.abstract | Hlavním tématem bakalářské práce je mentoringový program Pět P. Mentoring je zde vnímán, jako základní princip podpory dětí ohrožených sociálním vyloučením. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy, jako je: odolnost (resilience) dítěte, sociální znevýhodnění, sociální vyloučení, dobrovolnická práce a mentoring.Praktická část práce je věnována realizaci a interpretaci dat z kvalitativního výzkumného šetření na téma: Analýza mentoringového programu Pět P realizovaného komunitním centrem TOTEM-RDC. | cs |
dc.format | 62 s., II s. (109 202 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=57617 | - |
dc.rights | Plný text práce není přístupný. | cs |
dc.subject | mentoring | cs |
dc.subject | mentoringový program 5 P | cs |
dc.subject | sociální práce s dětmi | cs |
dc.subject | dobrovolnictví | cs |
dc.subject | TOTEM-RCD | cs |
dc.subject | sociální vyloučení | cs |
dc.subject | sociální znevýhodnění | cs |
dc.subject | krize | cs |
dc.subject | náročné životní situace | cs |
dc.subject | odolnost/resilience dítěte | cs |
dc.title | Analýza mentoringového programu Pět P komunitního centra Totem v Plzni, jako základní princip podpory pro děti ohrožené sociálním vyloučením | cs |
dc.title.alternative | Analysis of Totem Community Center Mentoring Program 5 P in the City of Pilsen | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Sociální péče | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.description.embargo | 2113-04-15 | |
dc.rights.access | closedAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The main theme of the Bachelor thesis is The Mentoring Program 5 P. Mentoring is perceived as the basic principle in supporting children threatened by a social exclusion. In the theoretical part of this thesis the basic terms are explained, which includes: child's resilience, social discrimination, social exclusion, volunteering and mentoring. Practical part of this thesis is dedicated to realization and interpretation of a valuable research connected to the theme: Analysis of The mentoring program 5 P realized by the community center TOTEM-RDC. | en |
dc.subject.translated | mentoring | en |
dc.subject.translated | mentoring program 5 P | en |
dc.subject.translated | social work with chldren | en |
dc.subject.translated | volunteering | en |
dc.subject.translated | TOTEM-RDC | en |
dc.subject.translated | social exclusion | en |
dc.subject.translated | social discrimination | en |
dc.subject.translated | crisis | en |
dc.subject.translated | difficult life situations | en |
dc.subject.translated | child's resilience | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
rozhodnuti.pdf | Odůvodnění nezveřejnění VŠKP | 462,71 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
Katerina Dostalova - Analyza mentoringoveho programu Pet P (2014).pdf | Plný text práce | 726,99 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
Dostalova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 52,54 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Dostalova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 59,01 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Dostalova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 9,98 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/13825
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.