Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPodpera, Milan
dc.contributor.authorŠtěpánková, Aneta
dc.date.accepted2014-06-04
dc.date.accessioned2015-03-25T09:38:55Z
dc.date.available2013-06-14cs
dc.date.available2015-03-25T09:38:55Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-15
dc.identifier57676
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/13828
dc.description.abstractBakalářská práce na téma "Spontánní hra dětí v mateřské škole" pojednává o tom, jakou má spontánní hra nepostradatelnou funkci ve vývoji dítěte, taktéž jak je chápána a co dětem umožňuje. Dále se v teoretické části zabývá pojmem "hra", jejími znaky, funkcemi, formami a samozřejmě přínosem hry pro dítě.Empirická část pojednává o výzkumné sondě, ve které byly použity dvě výzkumné metody, a to obsahová analýza pedagogické dokumentace a dotazníkové šetření.cs
dc.format31 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=57676-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecthracs
dc.subjectspontánní hracs
dc.subjectvýznam hrycs
dc.subjectdítě předškolního věkucs
dc.titleSpontánní hra dětí v mateřské školecs
dc.title.alternativeThe spontaneous game of children in kindergartenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor´s thesis "The spontaneous game of children in kindergarten" deals with the spontaneous play and its essential function for children´s development, its realizing and what can it provide for children In a theoretical part of the thesis it is conserned with a term "play", its features, functions, forms and the acquisition for children. The empirical part deals with probe research using two research methods namely content pedagogic document analysis and interview questions.en
dc.subject.translatedgameen
dc.subject.translatedspontaneous gameen
dc.subject.translatedmeaning of gameen
dc.subject.translatedpreschool childen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Aneta Stepankova - BP.pdfPlný text práce562,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stepankova VP.pdfPosudek vedoucího práce41,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stepankova OP.pdfPosudek oponenta práce30,35 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
stepankova O.pdfPrůběh obhajoby práce12,41 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/13828

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.