Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJanda, Martin
dc.contributor.authorJirotka, Jan
dc.contributor.refereeStreit, Luboš
dc.date.accepted2014-05-28
dc.date.accessioned2015-03-25T09:40:00Z
dc.date.available2013-10-14cs
dc.date.available2015-03-25T09:40:00Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-05-12
dc.identifier58446
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/13946
dc.description.abstractPředkládaná diplomová práce je zaměřena na návrh přestavby stávajícího motorového vozu s elektrickým přenosem výkonu na hybridní pohon. Jejím cílem je, pomocí simulace jízdy vlaku na skutečných tratích, navrhnout ideální typ akumulátorů energie a jejich kapacitu. Věnuje se také souvisejícím úpravám vozu, přínosu takové přestavby a návratnosti investice. Výsledkem by měl být energeticky úspornější a tišší motorový vůz vhodný pro nasazení na různých typech tratí.cs
dc.format60 s. (9248 slov)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecthybridní pohoncs
dc.subjectmotorové vozidlocs
dc.subjectrekuperacecs
dc.subjectakumulátor energiecs
dc.titleRozvaha hybridního pohonu pro motorový vůzcs
dc.title.alternativeDesign of Hybrid Drive for DMUen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnickács
dc.description.departmentKatedra aplikované elektroniky a telekomunikacícs
dc.thesis.degree-programElektrotechnika a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis master thesis is focused on the design of reconstruction of the existing diesel motor unit with electric power transmission to the hybrid drive. Its goal is to simulate train ride on the lines to design the ideal type of energy accumulator and their capacity. Also is related of modifications of the unit, benefits of the reconstruction and return of investment. The result should be more energy efficient and quieter railway vehicle suitable for use on different types of tracks.en
dc.subject.translatedhybrid driveen
dc.subject.translatedmotor vehicleen
dc.subject.translatedrecuperationen
dc.subject.translatedpower accumulatoren
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Jirotka_stag.pdfPlný text práce3,66 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
058446_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce296,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
058446_oponent.pdfPosudek oponenta práce348,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
058446_hodnoceni.pdfPrůběh obhajoby práce178,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/13946

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.