Název: Vlastní filozofie, analýza stylu "moje značka Celková koncepce, typ zákazníka a vize. Kolekce obuvi a doplňků (případně včetně oděvu). 6 ks modelů.
Další názvy: Personal philosphy, analysis of "my brand" style The conception, the type of customer and the vision. Collection of shoes.
Autoři: Kolínská, Anna
Vedoucí práce/školitel: Krbcová, Helena
Oponent: Németh Serbáková, Zuzana
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/14099
Klíčová slova: kolekce obuvi;vlastní filosovie;vizuální identita;architektura;bauhaus;logotyp
Klíčová slova v dalším jazyce: footwear collection;personal philosophy;corporate identity;architecture;bauhaus;logotype
Abstrakt: Tématem mé diplomové práce je Vlastní filozofie, analýza stylu "MOJE ZNAČKA", celková koncepce, typ zákazníka a vize. Jedná se o téma, které mi umožňuje využít poznatky z obou ateliérů, které jsem na škole studovala - ateliéru Fashion design a ateliéru Grafický design. Téma mě oslovilo jak svou komplexností, tak rozsahem a nutností zasazení autorské kolekce do zcela konkrétního rámce. Cílem mé diplomové je vypracování celkové koncepce vlastní značky od vlastní filosofie, přes tvorbu vizuální identity(corporate identity!!) až po navržení a realizaci autorské kolekce dámské obuvi o šesti modelech. Tato kolekce rozpracovává jednotný koncept od modelů pro každodenní nošení, až po modely určené také pro společenské akce. Vedle samotné kolekce je v rámci tématu kladen důraz na zpracování vizuální identity značky, kterou považuji za stěžejní pro marketingový úspěch značky. Jedním z důležitých dílčích cílů je tak tvorba logotypu, který bude určující pro soudržnost značky jako celku.
Abstrakt v dalším jazyce: The topic of my master's thesis is pERSONAL PHILOSOPHY, ANALYSIS OF "MY BRAND" STYLE The conception, the type of customer and the vision. Collection of shoes. This topic enables me to use knowledge and skills acquired in both studios that I attended during my studies Fashion design studio and Graphic design studio. The topic appeals to me by its complexity and wide extent as well as its imperative to put an original collection into a completely new framework. The goal of my thesis is to create the overall concept of my own brand including philosophy, creating corporate identity as well as designing and creating a complete original collection of six pairs of women's footwear. This collection is based on a single concept which is explored in every individual pair designed for a wide variety of purposes from everyday use to social gatherings. The other main part of the thesis, besides the collection itself, is aimed at corporate identity of the brand, which I consider to be crucial for the brand's success. Therefore one of the constituent goals is also to create a logotype which determines the cohesiveness of the brand as a whole.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (UUD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Anna Kolinska.pdfPlný text práce13,29 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kolinska.pdfPosudek vedoucího práce160,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kolinska.pdf(1).pdfPosudek oponenta práce243,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kolinska.pdf(2).pdfPrůběh obhajoby práce101,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/14099

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.