Název: Broadcast GL: an alternative method for distributing OpenGL API calls to multiple rendering slaves
Autoři: Ilmonen, Tommi
Reunanen, Markku
Kontio, Petteri
Citace zdrojového dokumentu: Journal of WSCG. 2005, vol. 13, no. 2, p. 65-72.
Datum vydání: 2005
Nakladatel: Václav Skala - UNION Agency
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://wscg.zcu.cz/WSCG2005/Papers_2005/Journal/!WSCG2005_Journal_Final.pdf
http://hdl.handle.net/11025/1447
ISSN: 1213–6964 (online)
1213–6980 (CD-ROM)
1213–6972 (hardcover)
Klíčová slova: distribuované vykreslování;OpenGL;virtuální realita
Klíčová slova v dalším jazyce: distributed rendering;OpenGL;virtual reality
Abstrakt: This paper describes the use of UDP/IP broadcast for distributing OpenGL API calls. We present an overview of the system and benchmark its performance against other common distribution methods. The use of network broadcasts makes this approach highly scalable. The method was found effective for applications that need to transmit changing vertex arrays or textures frequently.
Práva: © Václav Skala - UNION Agency
Vyskytuje se v kolekcích:Volume 13, Number 1-3 (2005)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Ilmonen.pdfPlný text358,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/1447

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.