Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSlowík, Josef
dc.contributor.authorRozlílková, Lenka
dc.date.accepted2014-05-20
dc.date.accessioned2015-03-25T09:47:49Z-
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2015-03-25T09:47:49Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-03-27
dc.identifier50388
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/14838
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá kompetencemi asistentů pedagoga, které se uplatňují při práci s dětmi vyžadujícími speciální vzdělávací potřeby, na základních školách. Teoretická část přibližuje problematiku inkluzívního a integrativního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Vysvětluje, kdo je žák se speciálními vzdělávacími potřebami, a jaké faktory mají vliv na úspěšnou integraci těchto žáků do základních škol. Důležitou součástí teorie je objasnění funkce asistenta pedagoga a vymezení jeho kompetencí. Praktická část popisuje provedení kvalitativního výzkumu na základních školách v regionu Cheb. Výzkum ilustruje, jakým způsobem se formují kompetence asistenta pedagoga, jaké kvalifikační předpoklady, osobnostní schopnosti a pracovní dovednosti jsou od asistentů požadovány.cs
dc.format83 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectasistent pedagogacs
dc.subjectdítě se speciálními vzdělávacími potřebamics
dc.subjectinkluzivní vzdělávánícs
dc.subjectintegrativní vzdělávánícs
dc.subjectkompetence asistenta pedagogacs
dc.subjectnáplň práce asistenta pedagogacs
dc.titleKompetence asistentů pedagoga při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základních školách v regionu Chebcs
dc.title.alternativeThe competence of teacher assistants in education of pupils with special educational needs at primary schools in region Cheben
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the competencies of teaching assistants, which are applied when working with children requiring special educational needs in primary schools. The theoretical part describes the inclusive and integrative education of pupils with special educational needs. Explains who is a pupil with special educational needs, and what factors influence the successful integration of these pupils in primary schools. An important part of the theory is to explain the position of teaching assistant and defining his/her competencies. The practical part describes the qualitative research in primary schools in the region Cheb. Research shows how to form competences of teaching assistants, what qualifications, personal skills and work skills are required.en
dc.subject.translatedteaching assistanten
dc.subject.translatedchild requiring special educational needsen
dc.subject.translatedinclusive educationen
dc.subject.translatedintegrative educationen
dc.subject.translatedcompetence of teaching assistanten
dc.subject.translatedteaching assistant responsibilitiesen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Lenka_Rozlilkova.pdfPlný text práce2,27 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
rozlilkova VP.pdfPosudek vedoucího práce63,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rozlilkova OP.pdfPosudek oponenta práce40,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rozlilkova o.pdfPrůběh obhajoby práce13,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/14838

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.