Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSlowík, Josef
dc.contributor.authorVeselá, Martina
dc.date.accepted2014-05-20
dc.date.accessioned2015-03-25T09:47:55Z
dc.date.available2012-12-02cs
dc.date.available2015-03-25T09:47:55Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-14
dc.identifier55399
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/14853
dc.description.abstractVe své diplomové práci se zabývám vzděláváním žáků s lehkým mentálním postižením a snažím se vyhledat výhody a rizika vzdělávání žáků těchto žáků na běžné základní škole. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část popisuje charakteristiku žáků s lehkým mentálním postižením, možnosti vzdělávání těchto žáků, současnou legislativu základního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, dále podává informace z porovnání Rámcového vzdělávacího programu s jeho přílohou upravující vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a informuje o možných změnách v připravenosti pedagoga, hodnocení žáků s lehkým mentálním postižením a klimatu ve třídě. V praktické části jsem zjišťovala, jak by možné inkluzivní/ integrativní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v běžných školách vnímali učitelé běžných základních škol i základních škol praktických, rodiče žáků i samotní žáci ze speciálních tříd, ze školy základní a praktické.cs
dc.format73 s. (101 000 znaků), x s. Přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectlehké mentální postiženícs
dc.subjectintegracecs
dc.subjectRámcový vzdělávací programcs
dc.subjectočekávané výstupycs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectzákladní škola praktickács
dc.subjectvzdělávánícs
dc.subjecthodnocenícs
dc.subjectklimacs
dc.subjectučitelcs
dc.titleVýhody a rizika základního vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v běžných anebo speciálních školáchcs
dc.title.alternativeAdvantages and risks of basic education of pupils with mild intellectual diabilities in standard or special schoolsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedIn this diploma thesis, the author deals with the schooling of students with mild intellectual disabilities and tries to find the advantages and risks of pupils´ education of these pupils in common primary schools. The thesis is divided into two parts. The theoretical part describes the characteristics of students with mild intellectual disabilities, learning opportunities of these students, current legislation of the basic education of pupils with the special educational needs. The thesis also provides information about the comparison of the Framework Educational Programme for Basic Education with amendments modifying the education of students with mild mental disabilities and informs about possible changes in readiness of teachers, educational assessments of pupils with mild intellectual disabilities and social climate in the classroom. In the practical part, the author examined how would inclusive/ integrative education of students with mild intellectual disabilities in standard schools be perceived by teachers at standard primary schools and practical elementary schools, parents, pupils and the pupils themselves of special classes at elementary and practical schools.en
dc.subject.translatedmild mental disabilityen
dc.subject.translatedintegrationen
dc.subject.translatedFramework educational programmeen
dc.subject.translatedexpected outcomesen
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.subject.translatedpractical elementary schoolen
dc.subject.translatededucationen
dc.subject.translatedassessmentsen
dc.subject.translatedclimateen
dc.subject.translatedteacheren
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace - Vesela.pdfPlný text práce738,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vesela VP.pdfPosudek vedoucího práce75,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vesela OP.pdfPosudek oponenta práce47,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vesela O.pdfPrůběh obhajoby práce15,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/14853

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.