Název: | Návrh naučné stezky a její využití v primární škole v lokalitě přehrady Hracholusky a okolí základní školy v Pňovanech. |
Další názvy: | A nature trail for the use in primary school in the location of Hracholusky reservoir and in the surroundings of Primary school in Pňovany |
Autoři: | Fikarová, Markéta |
Vedoucí práce/školitel: | Podroužek, Ladislav |
Datum vydání: | 2014 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/14869 |
Klíčová slova: | naučná stezka;naučná tabule;primární škola;pracovní list |
Klíčová slova v dalším jazyce: | nature trail;educational board;primary school;worksheet |
Abstrakt: | Tato diplomová práce se zabývá komplexním zpracováním charakteristiky území mikroregionu Hracholusky. Získané informace jsou následně utříděny do jedenácti naučných tabulí, které mohou seznámit nejenom žáky, ale i širokou veřejnost s místní lokalitou. Zaměření naučné stezky, jejíž název je Poznáváme okolí vodní nádrže Hracholusky, je převážně přírodovědného a vlastivědného charakteru. Naučná stezka by měla být vyhledávaným cílem pedagogů primárních škol, neboť umožňuje efektivní seznámení žáků s místním mikroregionem. Učitel může návštěvu naučné stezky zpestřit pracovními listy, které jsou nedílnou součástí této diplomové práce, a také může načerpat inspiraci pro různé aktivity v kapitole, která se konkrétně zabývá průběhem vycházky. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This diploma thesis deals by the complex processing of the characteristic of the area of the micro region Hracholusky. Obtained information is organized into eleven educational boards. These boards can learn about the local habitat not only the pupils but also the general public. The specialization of this nature trail, that called We get to know the surroundings of the water tank Hracholusky, is largely of the geographical nature and it has also the character of the natural science. The nature trail should be a popular destination of primary schools, because it enables the effective familiarization of pupils with the local micro region. The teacher can make the visit of the nature trail more varied by worksheets, which are the integral part of this diploma work. The teacher can also get inspiration for various activities in the chapter that specifically deals with the process of the outing. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DIPLOMOVA PRACE FIKAROVA.pdf | Plný text práce | 4,42 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Fikarova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 31,2 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Fikarova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 46,02 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
fikarova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 12,28 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/14869
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.