Název: Strategie prevence disciplinárních problémů v hodinách angličtiny na 2. stupňi základních škol
Další názvy: Strategies to prevent discipline problems in English language classes of lower-secondary schools
Autoři: Schwarzová Kopačková, Markéta
Vedoucí práce/školitel: Klečková, Gabriela
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/15338
Klíčová slova: učitel;žák;nespolupracující chování;prevence disciplinárních problémů;disciplinární prostředky;stupeň závažnosti nevhodného chování;jazyková hodina;nejazyková hodina;behaviorální modul
Klíčová slova v dalším jazyce: teacher;pupil;misbehaviour;prevention of misbehaviour;disciplinary measures;seriousness of misbehaviour;language class;non-language class;behaviour management model
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá strategiemi prevence disciplinárních problémů v hodinách angličtiny na 2. stupni základních škol. Práce zjišťuje techniky a strategie prevence a disciplinárních prostředků užívaných učiteli a doporučených žáky. Zároveň práce řeší otázku rozdílů v užívaných technikách v jazykových a nejazykových hodinách.
Abstrakt v dalším jazyce: The thesis examines the strategies to prevent discipline problems in English language classes of lowersecondary schools. The aim was to determine what prevention strategies and techniques teachers use and what prevention strategies and techniques pupils would recommend using with the focus on differences in language and non-language classes.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Schwarzova_Kopackova_DP.pdfPlný text práce671,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Schwarzova - Kopackova V.pdfPosudek vedoucího práce495,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Schwarzova - Kopackova O.pdfPosudek oponenta práce1,13 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Schwarzova - Kopackova P.pdfPrůběh obhajoby práce331,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/15338

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.