Název: | Použití autentických materiálů ve výuce angličtiny na II. stupni základních škol |
Další názvy: | Using Authentic Materials in Teaching English in Secondary Classrooms |
Autoři: | Špirochová, Adéla |
Vedoucí práce/školitel: | Lišková, Libuše |
Datum vydání: | 2014 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/15351 |
Klíčová slova: | autentické materiály;komunikativní metoda;dotazník;pozorování;novinové články;audio nahrávka |
Klíčová slova v dalším jazyce: | authentic materials;CLT;questionnaire;observation;newspaper articles;audio recording |
Abstrakt: | Tato diplomová práce se zabývá použitím autentických materiálů při výuce angličtiny na základních školách na druhém stupni v České republice. V práci jsou popsány jak autentické materiály, tak jejich využití a přínos pro výuku anglického jazyka. Jsou zde zmíněny i možné nevýhody spojené s výukou pomocí autentických materiálů. V práci je také věnován prostor komunikativní metodě, která se opírá o využití autentických materiálů. Praktická část se skládá ze dvou výzkumů prostřednictvím dotazníků a metodou pozorování. První výzkum poskytuje informace týkající se obtížnosti a oblíbenosti používání autentických materiálů u žáků a učitelů. Výsledky tohoto výzkumu jsou doplněny o grafy a jejich popis. Druhý výzkum byl proveden prostřednictvím pozorování vyučovací jednotky, která byla založena na použití autentického materiálu. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This thesis deals with written authentic materials and their use in English teaching. It is divided into two main parts. The theoretical part provides essential information about authentic materials in general, their classification and both advantages and disadvantages of their use. It takes a closer look at teaching through the Communicative approach with the help of authentic materials. The research is described in practical part of the thesis. This part consists of the data found out through questionnaires given to English teachers. That is followed by a description of a lesson observation. The results of the questionnaires show the proportions of the questioned teachers who use authentic materials in teaching English. The observation illustrates the actual example of use of authentic materials in secondary classroom. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Spirochova_Thesis.pdf | Plný text práce | 1,46 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Spirochova V.pdf | Posudek vedoucího práce | 722,37 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Spirochova O.pdf | Posudek oponenta práce | 922,17 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Spirochova P.pdf | Průběh obhajoby práce | 352,38 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/15351
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.