Název: Tvorba "task based activities" pro studenty středních škol
Další názvy: Designing task based activities for secondary school students
Autoři: Streckerová, Michaela
Vedoucí práce/školitel: Klečková, Gabriela
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/15352
Klíčová slova: task based;vyučování;aktivity;jazykové dovednosti;pozorování;anglický jazyk;studenti středních škol
Klíčová slova v dalším jazyce: task based;teaching;activities;language skills;observation;english language;secondary school students
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá tvorbou "task based" aktivit pro studenty středních škol. Zkoumá hlavní fakta o výuce a studiu jazyků formou "task based", její typy, vlastnosti a použití ve výuce. Dále práce informuje o výhodách těchto aktivit a jejich zahrnutí do výuky, především ve vztahu k jazykovým dovednostem. Praktická část zahrnuje výzkum uskutečněný na střední škole prostřednictvím pozorování. Tento výzkum zkoumá různé aktivity zaměřené především na procvičování jazykových dovedností využívané dvěma učiteli anglického jazyka a jejich celkový přístup k výuce. Výsledky výzkumu, zohledňující význam přípravy studentů na maturitní zkoušku, jsou prezentovány prostřednictvím grafů a komentářů. Dále následuje podrobné srovnání způsobu výuky obou učitelů spolu s faktory ovlivňujícími samotný výzkum. V závěru práce jsou zmíněny návrhy pro další výzkum.
Abstrakt v dalším jazyce: This thesis deals with designing task based activities for secondary school students. It provides essential information about task based teaching and learning, its types, features and application in teaching practice. The thesis also informs about advantages of task based activities and their implementation into teaching, in particular in relation to language skills. The research part of the thesis involves the research realized at a secondary school by means of observations. This research investigates various activities aimed in particular at practicing language skills used by two different English teachers and their overall approach to teaching. The results of the research considering the importance of students' preparation for the graduation exam are presented by means of graphs and commentaries. Detailed comparison of teaching methods of both teachers along with factors influencing the research itself is also presented. Finally, suggestions for further research are mentioned.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace Streckerova.pdfPlný text práce764,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Streckerova V.pdfPosudek vedoucího práce484,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Streckerova O.pdfPosudek oponenta práce1,33 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Streckerova P.pdfPrůběh obhajoby práce344,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/15352

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.