Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHurtová, Danuše
dc.contributor.authorVebrová, Kateřina
dc.date.accepted2014-05-20
dc.date.accessioned2015-03-25T09:52:28Z-
dc.date.available2012-12-03cs
dc.date.available2015-03-25T09:52:28Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-15
dc.identifier54570
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/15353
dc.description.abstractZpracovávání tohoto tématu podle nás přineslo souhrnný teoretický náhled na kontrolu porozumění. V této práci jsme se nezabývali otázkou, zda má kontrola porozumění poslechu smysl. Vycházeli jsme z již zjištěných fakt, že tato otázka byla vědci z tohoto oboru mnohokrát prokazatelně zodpovězena. Rozhodli jsme se obohatit tuto problematiku ověřením konkrétních způsobů kontroly porozumění přímo ve vyučování AJ s žáky a dotazováním učitelů AJ pro 1. st. ZŠ. Zjistili jsme, jak sestavovat optimální písemné kontrolní otázky a úlohy k ověření porozumění. Věnovali jsme se také úspěšnosti několika forem úloh ke kontrole porozumění. Poté jsme přiblížili ještě několik způsobů kontroly porozumění z dalšího hlediska. Podle nás je u žáků mladšího školního věku velmi důležitý aspekt motivace a radosti z průběhu vzdělávání. Z tohoto důvodu považujeme za přínosné zjištění, které způsoby a formy kontroly se u žáků osvědčily jako oblíbené. Ujistili jsme se, zda tyto výzkumné otázky mělo smysl zodpovídat. Rozeslali jsme dotazníky učitelům, kteří potvrdili, že právě tyto způsoby kontroly při své výuce hojně využívají. Ze zpracovaných dat jsme zjistili, že provádění kontroly porozumění poslechu je důležitou, smysluplnou a zábavnou fází vyučování AJ. Je nepochybné, že schopnost správně porozumět poslechu je pro žáky v komunikaci v CJ velmi důležité. Nyní jsme také toho názoru, že existuje mnoho způsobů a forem vedoucích ke kvalitnímu ověření porozumění poslechu, které jsou zároveň pro žáky motivující a zábavné.cs
dc.format104 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectporozuměnícs
dc.subjectposlechcs
dc.subjectkontrola porozuměnícs
dc.subjectzábavnostcs
dc.subjectzpůsoby kontrolycs
dc.titleZpůsoby kontroly porozumění poslechu v hodinách angličtiny na 1. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeWays of checking listening comprehension in English lessons at the primary schoolsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra anglického jazykacs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe processing of this topic has yielded the general theoretical insight into the checking of listening comprehension. In this work we have not followed up the question of whether the checking of listening understanding is meaningful and essential. We have proceeded from the already established facts that this question was proven and answered by scientists of this field many times earlier. We have decided to enrich this question by testing the specific ways of checking listening comprehension within teaching English relevant students and English teachers questioning at the primary schools. We have learned how to prepare an optimal written checking questions and tasks to prove understanding. We have also studied the success of several forms of tasks to check listening comprehension. Then we have approached next several ways to check understanding from another aspect. According to us, it is very important for the age of these pupils to be motivated and enjoyed of the process of education. For this reason, we consider as a very useful to find out which ways and forms of checking listening comprehension is proved popular for these students. We have assured whether these research questions make sense to answer. We have sent questionnaires to teachers who confirmed that they widely use these ways of checking comprehension in their teaching. From the processed data we have found that to check understanding is an important, meaningful and enjoyable phase of lessons. There is no doubt the ability to understand the listening correctly is for student's communication in foreign languages very necessary. Now we are also of the opinion that there are many ways and forms leading to high quality of checking listening comprehension which is also very motivating and enjoyable for students.en
dc.subject.translatedlistening comprehensionen
dc.subject.translatedlisteningen
dc.subject.translatedchecking of comprehensionen
dc.subject.translatedenjoymenten
dc.subject.translatedways of checkingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Ways of checking listening comprehension at the primary schools.pdfPlný text práce2,27 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vebrova V.pdfPosudek vedoucího práce1,27 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vebrova O.pdfPosudek oponenta práce710,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vebrova P.pdfPrůběh obhajoby práce638,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/15353

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.