Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKlečková, Gabriela
dc.contributor.authorHrušková, Věra
dc.date.accepted2014-05-20
dc.date.accessioned2015-03-25T09:52:28Z
dc.date.available2012-12-03cs
dc.date.available2015-03-25T09:52:28Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-11
dc.identifier54899
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/15355
dc.description.abstractPráce se zabývá projektovou výukou na ZŠ. Teoretická část popisuje elementární znaky projektové metody a demonstruje její výhody a nevýhody. Další část je věnována plánování projektu a krokům, které jsou nezbytné pro úspěšnou realizaci projektu. Praktická část analyzuje data získaná na konkrétní ZŠ a prozkoumává atraktivitu projektové výuky mezi žáky a učiteli. Závěr práce komentuje slabé a silné stránky realizovaného projektu a navrhuje řešení jeho problematických částí.cs
dc.format46 s. (76 679 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectprojektová výukacs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectplánovánícs
dc.subjectvýhodycs
dc.subjectnevýhodycs
dc.subjectprůzkumcs
dc.subjectkomikscs
dc.titleProjektové vyučování angličtiny jako cizího jazyka na základní škole: Od teorie k praxics
dc.title.alternativeProject-Based Learning of English as a Foreign Language in Primary Schools: From Theory to Practiceen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra anglického jazykacs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with project method at primary school. The theoretical part describes the essential parts of the method and demonstrates its advantages and also disadvantages. The next part is dedicated to planning of the project and to steps needed for a successful realization of the project. The practical part analyzes the gathered data and investigates the atractiveness of PBL among learners and their teachers. The last part of the thesis comments weaknesses and also strenghth points of the project and suggests solution of its problematic parts.en
dc.title.otherProjektové vyučování angličtiny jako cizího jazyka na základní škole: Od teorie k praxics
dc.subject.translatedproject-based learningen
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.subject.translatedplanningen
dc.subject.translatedadvanatagesen
dc.subject.translateddisadvantagesen
dc.subject.translatedresearchen
dc.subject.translatedcomicsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
MA_Thesis_Portal.pdfPlný text práce2,09 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hruskova V.pdfPosudek vedoucího práce534,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hruskova O.pdfPosudek oponenta práce1,01 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hruskova P.pdfPrůběh obhajoby práce331,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/15355

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.