Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Hurtová, Danuše | |
dc.contributor.author | Jindrová, Soňa | |
dc.date.accepted | 2014-05-20 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:52:32Z | |
dc.date.available | 2012-12-11 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:52:32Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-04-15 | |
dc.identifier | 55173 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/15364 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá využitím jazykových her ve výuce anglického jazyka u žáků mladšího školního věku. Jejím hlavním cílem bylo odpovědět na dvě otázky. První otázka byla, zda jsou jazykové hry efektivním nástrojem při výuce a do jaké míry mohou přispět k zlepšení znalostí. Druhá otázka zkoumala, jaký byl ohlas dětí na hraní her při hodinách anglického jazyka. | cs |
dc.format | 57 s. (82 074 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=55173 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | anglický jazyk | cs |
dc.subject | Rámcový vzdělávací program | cs |
dc.subject | žáci mladšího školního věku | cs |
dc.subject | slovní zásoba | cs |
dc.subject | didaktická hra | cs |
dc.subject | jazykové hry | cs |
dc.subject | výzkum | cs |
dc.subject | experiment | cs |
dc.subject | dotazník | cs |
dc.title | Hry rozvíjející slovní zásobu ve výuce žáků mladšího školního věku | cs |
dc.title.alternative | Using Vocabulary Games in Practising Vocabulary in Young Learners Classes | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra anglického jazyka | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis deals with vocabulary language games and their using in practising vocabulary in young learners classes. The thesis aim is to answer two questions: 1.Are the vocabulary language games an effective tool for practising vocabulary and to what extent can they contribute to pupils' improvement? 2.What was the pupils' response to playing games? | en |
dc.subject.translated | english language | en |
dc.subject.translated | Framework educational programme | en |
dc.subject.translated | young leaners | en |
dc.subject.translated | vocabulary | en |
dc.subject.translated | educational game | en |
dc.subject.translated | language games | en |
dc.subject.translated | research | en |
dc.subject.translated | experiment | en |
dc.subject.translated | questionnaire | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
USING VOCABULARY GAMES IN PRACTISING VOCABULARY IN YOUNG LEARNERS CLASSES.pdf | Plný text práce | 1,31 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Jindrova V.pdf | Posudek vedoucího práce | 977,49 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Jindrova O.pdf | Posudek oponenta práce | 652,23 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Jindrova P.pdf | Průběh obhajoby práce | 326,33 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/15364
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.