Název: Hodnocení webových stránek vybraných cestovních kanceláří
Další názvy: Web site evaluation of selected tour operators
Autoři: Vondrášková, Marika
Tlučhoř, Jan
Citace zdrojového dokumentu: Trendy v podnikání = Business trends : vědecký časopis Fakulty ekonomické ZČU v Plzni. 2012, č. 1, s. 57-61.
Datum vydání: 2012
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://www.fek.zcu.cz/tvp/doc/2012-1.pdf
http://hdl.handle.net/11025/16202
ISSN: 1805-0603
Klíčová slova: internetový marketing;turismus;webová stránka;případová studie
Klíčová slova v dalším jazyce: internet marketing;tourism;web site;case study
Abstrakt v dalším jazyce: The paper presents the application of internet marketing in the tourism sector. This case study is aimed to web site evaluation of selected tour operators in the Czech Republic. The paper tries to evaluate the current situation and to identify some recommendations for the web sites of tour operators.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 1 (2012)
Články / Articles (KEM)
Číslo 1 (2012)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Vondraskova.pdfPlný text1,11 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16202

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.