Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMatoušek, Václav
dc.contributor.authorKazák, Josef
dc.contributor.refereeMouček, Roman
dc.date.accepted2015-06-11
dc.date.accessioned2016-03-15T08:37:52Z-
dc.date.available2014-10-14cs
dc.date.available2016-03-15T08:37:52Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-05-07
dc.identifier59274
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/17825
dc.description.abstractTato práce se zaobírá problematikou reprezentací znalostí. V teoretické části textu se nachází charakteristika již zmíněné problematiky, a to od základních pojmů k produkčním systémům. Dále jsou popsána základní specifika vývojového prostředí CLIPS, ve kterém je implementován výsledný program této práce. Výsledkem praktické části této bakalářské práce jsou materiály pro výuku reprezentace znalostí, skládající se z prezentací a diagnostického znalostního systému. Tudíž v praktické části textu je uveden rozbor prezentací a znalostního systému. Dále je popsáno testování programu, umístění znalostního systému a prezentací na webových stránkách a neposlední v řadě je uvedeno zhodnocení dosažených výsledků.cs
dc.format46 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=59274-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectreprezentace znalostícs
dc.subjectznalostní systémycs
dc.subjectvýukové materiálycs
dc.subjectclipscs
dc.titleVýuka reprezentace znalostícs
dc.title.alternativeTeaching of knowledge representationen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných vědcs
dc.thesis.degree-programInženýrská informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis focuses on the knowledge representation issue. The theoretical part contains characteristics of this field from the basic terminology to the rule-based systems. In addition, the fundamental specifics of the development environment CLISP are described because the final program of this thesis is implemented in CLIPS. The result of the practical part of this thesis are the study materials usable for learning the knowledge represenation that consist of a set of presentations and a diagnostical knowledge system and therefore, the presentations and the system analysis can be found in practical part of this text. The testing of program is also described as well as the placement of the system and the study materials on a web site. Lastly, the results assessment is discussed.en
dc.subject.translatedknowledge representationen
dc.subject.translatedknowledge-based systemsen
dc.subject.translatedteaching materialsen
dc.subject.translatedclipsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Josef_Kazak_2015.pdfPlný text práce2,33 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-A11B0397P-hodnoceni.pdfPosudek vedoucího práce197,35 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-A11B0397P-posudek.pdfPosudek oponenta práce313,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-A11B0397P-obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce94,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/17825

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.