Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPešička, Ladislav
dc.contributor.authorPřibáň, Pavel
dc.contributor.refereeLipka, Richard
dc.date.accepted2015-06-11
dc.date.accessioned2016-03-15T08:38:05Z
dc.date.available2014-10-14cs
dc.date.available2016-03-15T08:38:05Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-05-07
dc.identifier63881
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/17855
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je vytvořit mobilního klienta (aplikaci) pro platformu Android, který umožňuje procházet gamebooky vytvořené ve vyvíjeném systému. Gamebook je kniha, ve které se čtenář rozhoduje jak se bude příběh vyvíjet. V první části práce jsou porovnány některé dostupné aplikace, které umožňují procházení gamebooků. Druhá část práce popisuje vyvíjený systém, ve kterém je možné gamebooky vytvářet a publikovat. Součástí tohoto systému je i mobilní klient. Poslední část obsahuje návrh klienta a popis implementace včetně ověření jeho funkcionality.cs
dc.format61 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectandroidcs
dc.subjectgamebookcs
dc.subjectmobilní aplikacecs
dc.subjectmobilní zařízenícs
dc.titleMobilní klient pro systém publikování gamebookůcs
dc.title.alternativeMobile client for the gamebook publishing systemen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných vědcs
dc.thesis.degree-programInženýrská informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe purpose of this bachelor thesis is to create mobile client (application) for the Android platform, which can read gamebooks that are created in the system which is being developed. Gamebook is a book that allows reader to make decisions and partly influence the story of the book. In the first part of this work there is a comparison of applications that can read gamebooks. The second part describes the system for creating and publishing gamebooks which is being developed. Mobile client is part of this system. The last part contains design of the client and description of implementation including verification of functionality.en
dc.subject.translatedandroiden
dc.subject.translatedgamebooken
dc.subject.translatedmobile applicationen
dc.subject.translatedmobile devicesen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_pribanp.pdfPlný text práce12,05 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-A12B0149P-hodnoceni.pdfPosudek vedoucího práce266,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-A12B0149P-posudek.pdfPosudek oponenta práce296,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-A12B0149P-obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce97,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/17855

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.