Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKrechovská, Michaela
dc.contributor.authorMalíková, Kristýna
dc.contributor.refereeHanzlová, Marie
dc.date.accepted2015-06-03
dc.date.accessioned2016-03-15T08:44:23Z
dc.date.available2014-10-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:44:23Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-24
dc.identifier62392
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18284
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na analyzování přístupů k finanční gramotnosti v zemích Visegrádské čtyřky a následné zhodnocení úrovně finanční gramotnosti studentů vysokoškolského studia v České republice. Diplomová práce je rozdělena do devíti kapitol. První kapitola se zabývá pojmem finanční gramotnost a jejími různými pojetími. Druhá až pátá kapitola zkoumá přístupy k finančnímu vzdělávání v zemích Visegrádské čtyřky. Šestá kapitola se věnuje komparaci ukazatelů finanční gramotnosti v analyzovaných zemích. Sedmá kapitola zkoumá výsledky dotazníkového šetření finanční gramotnosti mezi vysokoškolskými studenty v České republice. Osmá kapitola shrnuje celkové výsledky dotazníkového šetření a v poslední, deváté, kapitole jsou navržena doporučení ke zvyšování finanční gramotnosti vysokoškolských studentů.cs
dc.format87 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectfinanční gramotnostcs
dc.subjectfinanční vzdělávánícs
dc.subjectfinancecs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectvysokoškolští studentics
dc.titleFinanční gramotnost v České republice a komparace přístupů k finančnímu vzdělávání ve vybraných zemíchcs
dc.title.alternativeFinancial literacy in the Czech Republic and comparison of the approaches to financial education in selected countriesen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe presented thesis is focused on analysing of approaches to financial literacy in the countries of Visegrad group and on evaluation of a level of financial literacy of university students in the Czech Republic. The thesis is devided into nine chapters. The first chapter is focused on the term financial literacy and its various concepts. Next four chapters probe the approaches to financial education in the countries of Visegrad group. The sixth chapter is pursues the comparison of financial literacy indicators in selectet countries. The seventh chapter probes the results of questionnaire focused on financial literacy of university students in the Czech Republic. The eighth chapter summarizes questionnaire results and there are some recommendations suggested for university students financial literacy improving in the last chapter.en
dc.subject.translatedfinancial literacyen
dc.subject.translatedfinancial educationen
dc.subject.translatedfinanceen
dc.subject.translatedsurveyen
dc.subject.translateduniversity studentsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KFU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Malikova.pdfPlný text práce2,11 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-pv malikova.pdfPosudek vedoucího práce540,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-po malikova.PDFPosudek oponenta práce448,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-ob malikova.PDFPrůběh obhajoby práce171,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18284

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.