Název: Návrh realizace eventu ve vybrané firmě
Další názvy: Proposal for the realization of the event in the selected company
Autoři: Kalousová, Lada
Vedoucí práce/školitel: Hommerová, Dita
Oponent: Čechurová, Lenka
Datum vydání: 2015
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/18354
Klíčová slova: event;event marketing;ples;event marketingové aktivity;obchodní partneři
Klíčová slova v dalším jazyce: event;event marketing;ball;event marketing activities;business partners
Abstrakt: Bakalářská práce obsahuje návrh realizace eventu pro společnost Swietelsky stavební s.r.o., která má sídlo v Českých Budějovicích. V tomto dokumentu byl sestaven plán pro uspořádání plesu pro obchodní partnery "In Blue", který zahrnuje veškeré event marketingové aktivity s ním spojené. V první části práce jsou definovány teoretické prvky event marketingu, druhá část se již zabývá konkrétním návrhem plesu a sděluje základní informace o společnosti a eventech, které Swietelsky pořádá pro své zaměstnance a obchodní partnery. Součástí této bakalářské práce je také návrh na hodnocení úspěšnosti eventu, který zahrnuje také anketu přiloženou v příloze této práce. V závěru práce jsou stručně charakterizovány cíle daného plesu a je kladen důraz na důležitost event marketingu jako součásti marketingových a komunikačních aktivit podniku.
Abstrakt v dalším jazyce: Bachelor's thesis contains a proposal for the realization of the event for company Swietelsky stavebni s. r. o., which has its registered office in České Budějovice. In this document was compiled plan for the arrangement of the ball for the business partners "In Blue", which includes all event marketing activities associated with it. In the first part of this work are defined theoretical elements of event marketing, the second part already deals with a concrete proposal, and communicate basic information about the company and events, that Swietelsky organized for its employees and business partners. Part of this thesis is also a proposal for the evaluation of the success of the event, which also includes the survey which is attached in the annex to this work. At the conclusion of the work are briefly described the objectives of the ball and emphasis is placed on the importance of event marketing as part of the company's marketing and communications activities.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Event marketing.pdfPlný text práce1,96 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Kalousova_V.pdfPosudek vedoucího práce603,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Kalousova_O.pdfPosudek oponenta práce764,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Kalousova_P.pdfPrůběh obhajoby práce216,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18354

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.