Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČechurová, Lenka
dc.contributor.authorVlčková, Tereza
dc.contributor.refereeHommerová, Dita
dc.date.accepted2015-06-08
dc.date.accessioned2016-03-15T08:45:17Z-
dc.date.available2014-10-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:45:17Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-24
dc.identifier62990
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18364
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci neziskové organizace Techmania Science Center. V první části práci jsou zpracovány teoretické podklady ohledně marketingu, marketingového mixu a hlavně komunikačního mixu a jeho nových trendů. Dále je stručně představena společnost Techmania Science Center, jejímž cílem je přivést mladé lidi k vědě a technice zábavnou formou. Součástí bakalářské práce je také popis jednotlivých složek marketingového mixu Techmania Science Center, jejího komunikačního mixu a reklamních kampaní. Následuje vyhodnocení provedeného dotazníkového šetření a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace společnosti.cs
dc.format61 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjecttechmania science centercs
dc.titleZhodnocení účinnosti marketingové komunikace Techmania Science Centercs
dc.title.alternativeThe appraisal of efficiency of a Techmania Science Center's marketing communicationen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on marketing communication of nonprofit organization Techmania Science Center. In the first part of the thesis the theoretical data about marketing, marketing mix and mainly communication mix and its new trends are processed. Next there is a short introduction of the Techmania Science Center company, which aims to bring young people to science and technology in an entertaining way. A description of individual components of a marketing mix of Techmania Science Center is a part of the thesis, as well as a description of its communication mix and some advertising campaigns. Then follows an appraisal of a survey and a recommendation for improvements of marketing communication of the company.en
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedcommunication mixen
dc.subject.translatedtechmania science centeren
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Vlckova_Tereza.pdfPlný text práce1,59 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Vlckova_V.pdfPosudek vedoucího práce661,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Vlckova_O.pdfPosudek oponenta práce595,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Vlckova_P.pdfPrůběh obhajoby práce169,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18364

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.