Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPodroužek, Ladislav
dc.contributor.authorLienertová, Eva
dc.date.accepted2015-05-19
dc.date.accessioned2016-03-15T08:46:03Z-
dc.date.available2013-12-06cs
dc.date.available2016-03-15T08:46:03Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-14
dc.identifier61131
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18431
dc.description.abstractDiplomová práce stručně pojednává o systému Rámcových vzdělávacích plánů a z nich vycházejících Školních vzdělávacích plánů základního vzdělávání. Zaměřuje se především na průřezové téma Environmentální výchova a jeho začleňování do výuky na 1. stupni základní školy. Porovnává různé způsoby zapracování Environmentální výchovy (dále jen EVVO) do Školních vzdělávacích programů pro základní vzdělávání konkrétních škol. Práce obsahuje i praktické ukázky aktivit, které lze při výuce EVVO na nižším stupni základní školy použít.cs
dc.format59 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=61131-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectrámcový vzdělávací program pro základní vzdělávánícs
dc.subjectškolní vzdělávací programcs
dc.subjectprůřezové témacs
dc.subjectenvironmentální výchovacs
dc.subjectdidaktická analýzacs
dc.subjectmezipředmětové vztahycs
dc.titlePrůřezové téma Environmentální výchova a jeho rozpracování ve ŠVP ZVcs
dc.title.alternativeCross-sectional theme of Environmental study and its development in the school educational programme for elementary educationen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma briefly deals with the systém of Framework educational plans and the School educational plans of elementary education derived from them. The main focus is put on the cross-sectional theme of Environmental study and its incorporation into the tuition of the primary level of elementary schools. The work compares various methods of inclusion of Environmental study (further only EVVO) into the school educational programmes for elementary education of specific schools. The thesis also contains practical examples of activities which are applicable in teaching EVVO on the primary level of elementary schools.en
dc.subject.translatedframework educational programme for elementary educationen
dc.subject.translatedschool educational programmeen
dc.subject.translatedcross-sectional themeen
dc.subject.translatedenvironmental studyen
dc.subject.translateddidactic analysisen
dc.subject.translatedintercurricular relationsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
diplomka finale II..pdfPlný text práce649,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Lienertova VP.pdfPosudek vedoucího práce28,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Lienertova OP.pdfPosudek oponenta práce29,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Lienertova O.pdfPrůběh obhajoby práce15,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18431

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.