Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠimonová, Lenka
dc.contributor.authorAdamová, Eva
dc.contributor.refereeSkálová, Petra
dc.date.accepted2015-06-08
dc.date.accessioned2016-03-15T08:46:21Z-
dc.date.available2013-10-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:46:21Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-24
dc.identifier57581
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18446
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce je zaměřena na konkurenceschopnost společnosti Sephora. Společnost Sephora působí na trhu s kosmetikou již několik desítek let. Analýza konkurenceschopnosti byla docílena pomocí několika prověřených metod. Jednalo se o metodu PEST, která se zaměřuje na vnější okolí podniku. Dále byla využita metoda Porterova modelu pěti konkurenčních sil, která se zabývá mezoprostředím. Analyzovány byly faktory vnitřního prostředí v podobě marketingu, managementu, finančních faktorů, atd. Z analýzy vnitřního a vnějšího okolí byla vytvořena SWOT analýza, která přichází se slabými a silnými stránkami podniku a jeho hrozbami a příležitostmi. V poslední kapitole bylo navrhnuté opatření pro oslabení hrozeb a slabých stránek. V této kapitule je stručná kalkulace vybraných opatření.cs
dc.format71 s. (131 928 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectkonkurenceschopnostcs
dc.subjectkonkurenční výhodacs
dc.subjectpest analýzacs
dc.subjectporterův model pěti konkurenčních silcs
dc.subjectvnitřní prostředícs
dc.subjectswot analýzacs
dc.titleAnalýza konkurenceschopnosti vybraného podnikucs
dc.title.alternativeCompetitive analysis of the selected companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with Sephora company and its competition. The company has been operating on the market for several decades. The analysis of competition, which is a part of this thesis, was attained thanks to several proven methods. The PEST analysis for external enviroment, the Porter five forces analysis a internal analysis. From the analysis of internal and external sorroundings was created SWOT analysis which contains of weaknesses, strengths, its threats and opportunities. The last chapter includes suggestion which should weakned company´s threats and its weaknesses moreover the chapter provides brief calculation of chosen precautions.en
dc.subject.translatedcompetitionen
dc.subject.translatedcompetitivenessen
dc.subject.translatedcompetitive advantageen
dc.subject.translatedpest analysisen
dc.subject.translatedporter five forces analysisen
dc.subject.translatedinternal enviromenten
dc.subject.translatedswot analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_ Adamova_2015.pdfPlný text práce1,64 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-BP_adamova_VP.pdfPosudek vedoucího práce617,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-BP_adamova_OP.PDFPosudek oponenta práce2,25 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-adamova_BP.PDFPrůběh obhajoby práce927,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18446

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.